Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@18:54:04 GMT

‌آرامش نسبی در بازار حاکم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۸۷۷

رئیس کل دادگستری لرستان می‌گوید: در مجموع عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت بعد از شروع تحریم‌ها قابل قبول بوده است. آفتاب‌‌نیوز : جعفر بدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند سخت‌ترین تحریم‌هایی که سابقه نداشته را علیه ایران وضع کرده‌اند اما ما این شرایط را سپری کردیم و هر کشوری جای ایران بود از پا درمی‌آمد و الان هم آرامش نسبی در بازار حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدری با بیان اینکه اجاره‌بهای مسکن از سوی دستگاه‌های نظارتی قابل قیمت‌گذاری نیست، اضافه کرد: مردم در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و شرایط به گونه‌ای است که هر کسی بگوید می‌تواند قیمت زمین و مسکن را کنترل کند شاید اغراق کند.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به انتقادات نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: حدود 80 درصد در استان قشر متوسط محسوب می‌شوند که تنظیم بازار بر اساس همین قشر انجام می‌شود اما نیاز است که دستگاه‌های نظارتی و حمایتی نیز قشر ضعیف را کمک کنند.
وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم بخش خصوصی فعالیت کند، اضافه کرد: با چند تولیدکننده صحبت کرده‌ام که از فروش تولیدات راضی بوده و همین باعث شئه که تعداد نیروها را افزایش دهند.
بدری تاکید کرد: باید دستگاه‌های نظارتی تبلیغات وسیع داشته باشند و به‌صورت میدانی بروند و مشکلات را حل کنند و امکان ارتباط با مردم نیز بیشتر باشد.
رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه قشر کاسب سالم‌ترین قشر جامعه هستند، بیان کرد: ارزان‌ترین محصولات کشاورزی در ایران وجود دارد و باید طوری برنامه‌ریزی شود که به تولیدکننده و کشاورز فشار نیاید.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار تحریم کنترل اوضاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک

بازارنیوز به بررسی قیمت خانه در تهران پرداخته است.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس قیمت‌های معامله شده در بازار مسکن، قیمت خانه در تهران به شرح زیر است.

 

 

برچسب ها: قیمت مسکن ، قیمت آپارتمان ، قیمت آپارتمان در تهران ، بازار مسکن ، بازار مسکن تهران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9Y

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای مستاجران
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک