Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@18:08:52 GMT

‌آرامش نسبی در بازار حاکم است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۸۷۷

رئیس کل دادگستری لرستان می‌گوید: در مجموع عملکرد دستگاه‌های نظارتی دولت بعد از شروع تحریم‌ها قابل قبول بوده است. آفتاب‌‌نیوز : جعفر بدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌گویند سخت‌ترین تحریم‌هایی که سابقه نداشته را علیه ایران وضع کرده‌اند اما ما این شرایط را سپری کردیم و هر کشوری جای ایران بود از پا درمی‌آمد و الان هم آرامش نسبی در بازار حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدری با بیان اینکه اجاره‌بهای مسکن از سوی دستگاه‌های نظارتی قابل قیمت‌گذاری نیست، اضافه کرد: مردم در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کرده‌اند و شرایط به گونه‌ای است که هر کسی بگوید می‌تواند قیمت زمین و مسکن را کنترل کند شاید اغراق کند.
رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به انتقادات نماینده ولی فقیه در استان، تصریح کرد: حدود 80 درصد در استان قشر متوسط محسوب می‌شوند که تنظیم بازار بر اساس همین قشر انجام می‌شود اما نیاز است که دستگاه‌های نظارتی و حمایتی نیز قشر ضعیف را کمک کنند.
وی با بیان اینکه باید اجازه دهیم بخش خصوصی فعالیت کند، اضافه کرد: با چند تولیدکننده صحبت کرده‌ام که از فروش تولیدات راضی بوده و همین باعث شئه که تعداد نیروها را افزایش دهند.
بدری تاکید کرد: باید دستگاه‌های نظارتی تبلیغات وسیع داشته باشند و به‌صورت میدانی بروند و مشکلات را حل کنند و امکان ارتباط با مردم نیز بیشتر باشد.
رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه قشر کاسب سالم‌ترین قشر جامعه هستند، بیان کرد: ارزان‌ترین محصولات کشاورزی در ایران وجود دارد و باید طوری برنامه‌ریزی شود که به تولیدکننده و کشاورز فشار نیاید.ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بازار تحریم کنترل اوضاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو به کانال بالاتر صعود کرد

 ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

 

اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت| از افزایش نرخ دو نماد تا خبر‌های مهم مالیاتی

 

طلا و خودرو و مسکن مشمول مالیات می شود؟ | چه کسانی باید مالیات بدهند؟

 

دلایل ریزش بورس از نظر کارشناس بازار سرمایه

 

کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

قیمت خودرو ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ + عکس

 

سنگین ترین صفوف خرید برای این نمادها در روز قرمزپوشی بورس

 

مستاجران بخوانند

 

       

دیگر خبرها

  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می‌شود
  • سیر تا پیاز طرح ساماندهی بازار زمین و مسکن
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز
  • حکمرانی آرامش در بازار طلا و ارز/ قیمت‌ها ریزشی شد
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند