Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از بزرگترین عذاب‌ها این است که مطالبات مردم بر زمین بماند گفت: مطالبه‌گری کار نماینده است و از این جهت کار نمایندگان همانند کار رسانه‌ها است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی در دیدار با مدیران رسانه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: اینکه راه، جاده و پرواز استان مشکل دارد برای همگان روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ابزاری که دست نمایندگان است حوزه قانون‌گذاری و بحث نظارت است افزود: در حوزه قانون‌گذاری نمایندگان دوره قبل و نمایندگان کنونی زحمات بسیاری کشیده‌اند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصل اجرا و کار در دست نمایندگان نیست بیان کرد: بلکه اقداماتی که یک نماینده در بحث مشکلات استان می‌تواند انجام دهد شامل قانون‌گذاری، مذاکره، تذکر و از این قبیل است.

عبادی گفت: در بحث جاده بیرجند- قاین نمایندگان دوره‌های قبل، نمایندگان کنونی تلاش کرده و نمایندگان آینده نیز تلاش خواهند کرد تا به سرانجام برسد و در بحث راه آهن نیز برای قانون‌گذاری دوره قبل نیز ردیفی گذاشته شد و جلسات متعددی را برگزار کردیم و از محل صندوق توسعه در مجلس مصوب شد که می‌توان تسهیلاتی برای این منظور برداشت و به عنوان وام به سرمایه‌گذار خصوصی داد تا طرح اجرا شود و در این راستا تمام راه‌ها را باز کردیم اما کسی می‌خواهد که باید طرح را اجرا کند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسانه‌ها زمانی می‌توانند بیشترین کمک را به مسئولان اجرایی انجام دهند که تمام کار را بر دوش کسی بگذارند که پیگیر و کننده کار است.

عبادی اظهار داشت: در سال 92 برای انتقال آب برای فلات ایران ردیف مطالعه و اجرا گذاشته شد اما چه کسی باید اجرا کند؟ در بحث پروازها نیز تاکنون جلسات بسیاری را برگزار کردیم.

اعضای شورای شهر بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم هستندادامه پیگیری تسنیم؛ بررسی مطالبات مردم برای اراضی سد سیمرهتبریز| آل هاشم:رسانه ملی مشکلات و مطالبات مردم را بیان کند

وی گفت: یکی از بزرگترین عذاب‌ها این است که مطالبات مردم بر زمین بماند و مطالبه‌گری کار نماینده است و از این جهت کار نمایندگان همانند کار رسانه‌ها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتصابات نیز استانداران را نمایندگان مجلس انتخاب نمی‌کنند بلکه دولت انتخاب می‌کند و در این راستا چندین استاندار بومی را معرفی کردیم اما دولت استاندار غیر بومی را برای استان انتخاب کرد.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۳۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است

 مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی ادعای تماس نماینده مردم نجف‌آباد با او برای ریاست مجلس را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، احسان محمدحسینی مشاور مطبوعاتی منوچهر متکی منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهارات جناب آقای ابوترابی نماینده نجف آباد در یکی از خبرگزاری‌ها را تکذیب کرد و گفت: جناب آقای متکی هیچگونه تماس تلفنی با ایشان نداشته است.

 منوچهر متکی در گفت‌وگو با رسانه‌ها در خصوص نظرش در مورد نامزدی برای ریاست مجلس دوازدهم اعلام داشت که در تاریخ ۷ خرداد در این زمینه اظهارنظر خواهد کرد.

پیش از این ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که محمدباقر قالیباف، منوچهر متکی، علی نیکزاد و مجتبی ذوالنور در تماس با وی گفته‌اند که خود را برای ریاست مجلس آماده می‌کنند. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: منوچهر متکی نشان عالی امپراتور ژاپن را دریافت کرد متکی: فتنه گران پشه‌ای بیشتر نبودند

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • بررسی دغدغه‌ی کارگران استان یزد