Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، عباس صالحی، مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) در گفتگو با کوله بار با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از خادمین شهدا در استان خراسان رضوی گفت: این همایش روز جمعه 23 آذر ماه به منظور گردهمایی 3هزار خادم الشهدای استان خراسان رضوی و تجلیل از زحمات خادمین شهدای فعال که سالها در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در مسیر شهدا تلاش نمودند، انجام می گیرد که در کنار برگزاری این همایش، کارگاه آموزشی برای خادمین شهدایی داریم که تازه در سایت خادم الشهدا ثبت نام نموده اند و نیاز به گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به اینکه خادمین شهدا نقش اثرگذاری در مناطق عملیاتی دفاع مقدس دارند، اظهار داشت: خادمین شهدا، در دوره های چند روزه و کاملا به صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور پیدا می کنند و اکثر موارد، تعداد متقاضی بیشتر از ظرفیت ماست و این عزیزان دوست دارند به نیت شهدا، به قدمگاه شهدا بروند و به زائران راهیان نور خدمت کنند.

صالحی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی این استان از بهمن ماه آغاز می شود، تصریح کرد: 4 هزار دانش آموز دختر و پسر استان خراسان جنوب از اوایل بهمن ماه و یک هزار دانشجو از 13 بهمن ماه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور اعزام می شوند و می توانند قدمگاه شهدا را از نزدیک ببینند و با سیره شهدا آشناتر شوند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: در طول سال، طرح مهر درخشان رضوی نیز در استان خراسان رضوی برگزار می شود و از شهریور ماه تا به امروز، میزبان 20 هزار زائر بار اولی بودیم که به نیت زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام، وارد مشهد مقدس شده اند و در این دوره های سه روزه، ما از آنان میزبانی کرده ایم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: با حضور ۳۸ هزار و ۲۱۶ نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد. - اخبار استانها -

به  گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، داوود قرونه در جمع خبرنگاران گفت: امروز به عنوان پرجمعیت‌ترین روز کنکور سراسری، 25 هزار و 262 زن و 12 هزار و 954 مرد در رشته تجربی و در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی، با هم رقابت کردند.

وی افزود: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت و آزمون گروه‌های آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی در عصر همین روز برگزار شد و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی هم از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت آغاز شده است. 

رئیس اداره آموزش دانشگاه فردوسی مشهد و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در خراسان رضوی گفت: 91 هزار و 326 نفر از داوطلبان کنکور سراسری از خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور در نوبت نخست این آزمون با هم رقابت می‌کنند.  

قروته خاطرنشان کرد: با حضور 38 هزار و 216 نفر، رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور 1403 از صبح امروز در خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 هم روز‌های هفتم و هشتم تیر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا