Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بلوری، کارگردان و نویسنده نمایش علاالدین و چراغ جادو در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این نمایش شاد و موزیکال با موضوع کتابخوانی و توصیف ارزش و قدرت علم و دانایی برای کودکان اجرا می شود.

وی اجرای نمایش علاالدین و چراغ جادو را از 15 تا 30 آذر در کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان یادآورشد و افزود: این نمایش با هدف ترویج فرهنگ مطالعه بین کودکان و علاقه مندی آنها به مطالعه کتاب با توجه به اینکه کاشان پایتنخت کتاب کشور است اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، داستان نمایش بگونه ای است که غول چراغ جادو ابتدا ثروت و بعد قدرت را برای علاالدین حاضر می کند و می بیند که اینها از دست رفتنی و تمام شدنی است اما وقتی برایش کتاب و ثروت معنوی دانایی را به ارمغان می آورد برای همیشه آنرا دارد و مثل یک فرد دارای قدرت و ثروت است.

کارگردان نمایش علاالدین و چراغ جادو در کاشان تصریح کرد: وحید رضا صادقپور ، بهنام سراج، زهرا خوشنان و علی کاظمی از بازیگران این تئاتر هستند.

بلوری، تهیه ورزرو آنلاین بلیط این نمایش را از طریق سایت کاشان تیکت به آدرس اینترنتی «KASHANTICKET.COM » تاکیدکرد و گفت: اجرای مسابقه قبل از نمایش و اهدای جوایز به کودکان از دیگر اقدامات سرگرمی و اجتماعی جنبی این نمایش برای کودکان است.

شایان ذکر است: محسن بلوری از سال 72 تاکنون به صورت حرفه ای فعالیت و با اینکه مدرک کارشناسی کشاورزی دارد توانسته است بازبان هنر تئاتر و نمایش خنده و شادابی و امید را برلب مردم بنشاند و شادی و نشاط اجتماعی را به شهروندان هدیه کند.

بلوری فعالیت هنری خود را از کانون جوانه های آموزش و پرورش کاشان شروع کرده است و تا کنون بیش از 150 نمایش شاد و و طنز اجتماعی را در گروه هنری کاشانه ساخته و به نمایش درآورده است و در جشنواره های ملی با نویسندگی، کارگردانی و بازیگری نمایش بویژه در جشنواره ملی تئاتر مهر شرکت کرده و حائز رتبه شده است.

 

انتهای پیام/م

اجرای نمایش علاالدین و چراغ جادو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور

حمیدرضا کاشانی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: قیمت کنونی هرکیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۰ هزارتومان و هر شانه ۶۰ هزارتومان است که متاسفانه کماکان کمتر از نرخ تمام شده و منطقی عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به تغییر مولفه های تولید و زیان مرغداران، انتظار می رود که هرچه سریع تر قیمت مصوب اصلاح شود تا حذف گله ها شدت نگیرد.

کاشانی تولید روزانه تخم مرغ را ۳ هزار و ۷۰۰ تن اعلام کرد و افزود: بنابر آمار ماهانه حداکثر ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور مصرف می شود.

رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: بنابر آمار ماهانه ۱۰ هزارتن تخم مرغ مازاد تا خرداد ماه باید از مرغداران خرید تضمینی شود تا بازار به تعادل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • اجرای نمایش عروسکی«استخوان ماهی جادویی» برای کودکان رفسنجانی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • مبارزات آیت الله کاشانی علیه رژیم صهیونیستی + موشن گرافیک
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • تولید ماهانه تخم مرغ به ۱۱۲ هزارتن رسید