Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@04:14:06 GMT

شرور سابقه دار اصفهان در چنگال قانون گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۱۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان؛ به نقل از صاحب نیوز سرهنگ محمد حسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان، اظهار کرد: چند روز پیش در یکی از محله های حاشیه ای  شهر اصفهان  تعدادی از  افراد سابقه دار  به دلیل اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد و گرم  با یکدیگر درگیر که در اثر آن یکی  از افراد دچار مصدومیت شدید جسمی شده و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی، عنوان کرد: بلافاصله این موضوع  در دستور کار کارشناسان عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ویژه علمی و تخصصی هویت ضارب اصلی این درگیری را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بیان کرد: با شناسایی متهم، ماموران در عملیاتی ضربتی  فرد مذکور را که قصد فرار به یکی از استان های جنوبی کشور را داشت  در یکی از پایانه های مسافربری دستگیر و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری ادله و مستندات قانونی وی را به مراجع قضائی تحویل دادند.

این مقام انتظامی در خصوص این پرونده گفت: متهم اصلی دستگیر شده توسط ماموران از افراد شرور سابقه دار با عناوین مجرمانه متعدد است که به دلیل ارتباط نزدیک با برخی افراد و مجرمان سابقه دار در استان های جنوبی تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری چهار شرور در زابل

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر شرارت چهار نفر در یکی از محلات شهرستان زابل، بلافاصله ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع، ماموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای متهمان را شناسایی و هر چهار نفر آنها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه متهمین به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند؛ بیان داشت: از تمامی ظرفیت خود استفاده خواهیم کرد تا فضا را برای هنجارشکنان ناامن کنیم. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری ۲۸ عضو یک شرکت هرمی
  • امدادرسانی خودجوش مردم دیزج دیز به افراد گرفتار در سیل + فیلم
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • امروز، پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد