Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@12:24:17 GMT

شرور سابقه دار اصفهان در چنگال قانون گرفتار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۱۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در غرب اصفهان؛ به نقل از صاحب نیوز سرهنگ محمد حسین اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به دستگیری شرور سابقه دار در اصفهان، اظهار کرد: چند روز پیش در یکی از محله های حاشیه ای  شهر اصفهان  تعدادی از  افراد سابقه دار  به دلیل اختلافات قبلی با استفاده از سلاح سرد و گرم  با یکدیگر درگیر که در اثر آن یکی  از افراد دچار مصدومیت شدید جسمی شده و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ اسماعیلی، عنوان کرد: بلافاصله این موضوع  در دستور کار کارشناسان عملیاتی پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت و ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک اقدام ویژه علمی و تخصصی هویت ضارب اصلی این درگیری را شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان بیان کرد: با شناسایی متهم، ماموران در عملیاتی ضربتی  فرد مذکور را که قصد فرار به یکی از استان های جنوبی کشور را داشت  در یکی از پایانه های مسافربری دستگیر و پس از انجام تحقیقات و جمع آوری ادله و مستندات قانونی وی را به مراجع قضائی تحویل دادند.

این مقام انتظامی در خصوص این پرونده گفت: متهم اصلی دستگیر شده توسط ماموران از افراد شرور سابقه دار با عناوین مجرمانه متعدد است که به دلیل ارتباط نزدیک با برخی افراد و مجرمان سابقه دار در استان های جنوبی تحت تعقیب مراجع قضائی بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار شجاعی گفت: ماموران مرزبانی استان از قصد ورود یک محموله قاچاق پرندگان زینتی به کشور مطلع شدند.
وی گفت: مأموران مرزبانی با هدایت عملیاتی و پشتیبانی در مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و قاچاقچیان را که در حال انتقال محموله قاچاق به داخل کشور بودند، مشاهده کردند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پرنده‌های زینتی که قصد داشتند محموله خود را وارد کشور کند با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند که مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب اقدام مقابله‌ای انجام دادند که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن محموله از محل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی استان افزود: در این عملیات ۲۲۴ قطعه پرنده زینتی از نوع" عروس هلندی" و "مرغ مینا"و ۳۲ قلاده میمون کشف شد.
سردار شجاعی با تاکید بر حفاظت از محیط زیست و گونه‌های بومی منطقه بیان داشت: هرگونه ورود و خروج پرندگان و گونه‌های جانوری بایستی از طریق مبادی قانونی انجام گیرد.
کارشناسان ارزش پرنده‌های کشف شده را بیش از ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • اعلام حکم بی‌سابقه علیه توماج صالحی در دادگاه بدوی | جرم او دقیقا چیست؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب اصفهان
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/متصدی برکنار شد