Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@17:09:41 GMT

امیر سیاری: جنگ امروز جنگ دانش و سلاح های هوشمند است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۴۵۱۹

امیر سیاری: جنگ امروز جنگ دانش و سلاح های هوشمند است

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: جنگ امروز جنگ علم و دانش، جنگ تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی است و دشمن در این نبرد از تجهیزات نوین و سلاح‌های هوشمند استفاده می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم تحلیف آموزشگاه‌های نظامی ارتش که در پادگان جواد الائمه لواسانات برگزار شد، با اشاره به اهمیت حرکت در مسیر علم و دانش اظهار داشت: جنگ امروز جنگ علم و دانش، جنگ تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و عملیاتی است و دشمن در این نبرد از تجهیزات نوین و سلاح‌های هوشمند استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیم:

سیاری: باور ایرانی بهتر از اس 300 روسی است

وی افزود: ما نیز باید همگام با علم و تکنولوژی و صنعت نظامی روز پیش برویم و هم در حوزه تربیت نیروی انسانی کارآمد و همچنین در حوزه طراحی و تولید تجهیزات هوشمند باید تلاش مضاعف کنیم و به پیشرفت‌های بدست آمده نباید بسنده کنیم.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه امیر سیاری جنگ نوین سلاح هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گیلان از واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس و مصدومیت ۱۸ نفر در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر، منطقه امیر هنده فوشازده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، کمیل پرناک امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس ساعت ۲۰:۲۰ شامگاه _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر _ منطقه امیر هنده فوشازده، ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود: طی تماس انجام شده با شماره تلفن ۱۱۲، مرکز کنترل هماهنگی و عملیات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان، نجات‌گران پایگاه‌های لاکوژده آستانه اشرفیه، دیزبن و ناصرکیاده شهرستان لاهیجان با پنج تیم امدادی از جمله سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان خاطرنشان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی و خدمات سرپایی، سایر مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

کد خبر 751032

دیگر خبرها

  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اورونوف قاتل نساجی، منجی پرسپولیس/ فرار ۳ امتیازی شاگردان اسومار از جهنم وطنی
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • واژگونی مینی‌بوس در محور آستانه اشرفیه به کیاشهر با ۱۸ مصدوم
  • درخواست ویژه مقام ارشد نظامی از اساتید ارتش
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • ۶۰۰۰ حوزه برای برگزاری امتحانات نهایی آماده شده است