Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در یادواره شهید مدافع امنیت محمدحسین حدادیان در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمنان ما متوجه شدند که توان و پتانسیل اسلام و به خصوص شیعه و ولایت فقیه، تا چه اندازه زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دشمنان امید داشتند که با شبیخون و ناتوی فرهنگی، جوانان ما را از داشته‌های مذهبی و فرهنگی خود جدا کنند و برای این کار تلاش‌ها و هزینه‌های زیادی انجام دادند که البته در بعضی جاها هم کارهایی را به پیش بردند.
سردار یزدی با اشاره به تلاش‌های مختلف دشمن برای آسیب به جوانان گفت: آن روز که موبایل‌ها و فضای مجازی نبود، دشمنان سی‌دی‌های مبتذل را به صورت مجانی و مخفیانه از مرزهای شرقی وارد کشور ما می‌کردند تا جوانان ما را منفعل کنند؛ همچنین از مرزهای شمال‌ غرب نیز موادمخدر وارد کشور می‌کردند تا جوانان ما را منفعل کنند.
وی ادامه داد: در طول این سال‌ها تمام تلاش دشمن این بوده که به جوانان ما نشانی غلط بدهد، تمام سعی دشمن این است که بگوید در کشور ما چراغ علم و فرهنگ خاموش شده است.
فرمانده سپاه تهران گفت: امروز تلاش دشمن بر این است که نهضت دانشجویی را به انحراف بکشاند و دانشجوی انقلابی و ضد اشرافی‌ ما را به دانشجویی منفعل تبدیل کند.
وی در ادامه به توطئه های آمریکا در عراق و سوریه و تشکیل داعش، اشاره کرد و گفت: دشمن به دست خود مسیری را ایجاد کرده که بسیج جهان اسلام شکل بگیرد. آنها با ورود خود به سوریه و به بهانه کمک به مردم این کشور، سوریه را ویران کردند و از آنجا خواستند به سمت ایران و عراق و سایر کشورها بیایند اما این حرکت آنها توسط نسلی که دشمن فکر می‌کرد از راه شهدا دور شده‌اند، متوقف شد.
سردار یزدی تصریح کرد: جبهه مقاومت در سال‌های اخیر آنچنان سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخته که زنگ آن سیلی هنوز آمریکایی‌ها را می‌لرزاند.
وی به نقش آمریکا در ناآرامی های سال گذشته در برخی شهرها اشاره کرد و گفت: اوایل زمستان سال گذشته، منافقین، پول‌های نفتی مرتجعین عرب، نقشه‌های صهیونیستی و آمریکایی و تلاش‌های خودفروختگان داخلی، سبب شد که دشمن تحرکاتی را در کشور انجام دهد؛ آنها می‌خواستند تهران را مثل دمشق و صنعا و کابل و بغداد، ناامن و دستخوش حوادث خونین کنند اما فرزندان ما این نقشه‌های دشمنان را خوب شناختند و با آنها مقابله کردند.
وی به دستگیری تفنگداران دریایی ارتش آمریکا در خلیج فارس اشاره کرد و گفت: در سال ۹۵ چند پاسدار ما با دو قایق کوچک، ۱۰ تفنگدار نظامی آمریکایی را که در دو ناوچه بودند، در نزدیکی جزیره فارسی توقیف کردند. ناوچه‌های آنها میلیون‌ها دلار ارزش داشت و هزاران دلار ارزش سلاح‌های آن نظامیان بود ولی بچه‌های ما با یک کلاشینکف ساده آنها را دستگیر کردند.
وی افزود: دشمن می‌خواست تهران را به آشوب بکشد ولی تفکر حججی‌ها در سایر جوانان این مرز و بوم و امثال محمدحسین حدادیان متبلور شد و جلوی این نقشه شوم گرفته شد.
فرمانده سپاه تهران اظهارداشت: سال گذشته عده‌ای از اراذل و اوباش در یک شب و در خیابان پاسداران تهران، سعی کردند شهر را به آشوب بکشانند ولی فرزندان دلیر و معتقد ایران اسلامی با از خودگذشتگی و ایثار خود، جلوی این تحرکات آشوبگرانه را گرفتند.
وی ادامه داد: این اراذل و اوباش به هیچکس رحم نمی‌کردند و برای آنها تفاوت نمی‌کرد کدام سلیقه را کتک می‌زنند. فرزندان ایران اسلامی آن شب با از خودگذشتگی و ایثار کاری کردند که دشمنان متوجه شوند اگر امروز ما همت‌ها، باکری‌ها، متوسلیان‌ها و شهدای دفاع مقدس را نداریم، حججی‌ها و حدادیان‌ها را داریم.
سردار یزدی در پایان تاکید کرد: شهدای امنیت شرایطی را فراهم می‌کنند که مردم کشور ما بدون کوچکترین دغدغه امنیتی در جامعه حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: يزدي رسول الله سپاه جبهه خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان ظهر شنبه با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و مأموریت‌های این نهاد انقلابی برگزار شد.

«زهرا ایمان پور» فعال فرهنگی در این نشست با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه‌ی هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی و فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه‌ی فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: ما نباید با نسل جوان طبق برنامه و کتاب‌های چندین سال قبل پیش ببریم، ما باید با یک شناسایی جدیدی از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی ادامه داد: در راستای خود سازی ما باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش رویم برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

ساجده قادری نیز در این نشست با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاهی بود برای ما، که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تأثیر قرار دهد، ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم هستیم برای نسل جدید تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی‌شویم، اظهار کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای می‌تواند سقوط کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: ما باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملاً یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مالشان تمام قد در این فضا کار کنند.

کد خبر 6089903

دیگر خبرها

  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است