Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دوازدهمین همایش ملی و هشتمین همایش بین‌المللی مدیریت فناوری و نوآوری به منظور بررسی دغدغه‌های زیست بوم‌های اقتصادی و ارائه راهکار‌های مؤثر توسط انجمن مدیریت فناوری ایران و تحت حمایت سیویلیکا، ۲۱ و ۲۲ آذر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. 

در این همایش برنامه‌ها و نشست‌های متعددی برگزار می‌شود که از جمله موضوع‌های این نشست‌ها نظام تأمین مالی نوآوری و اهمیت سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ​نشست سیاست‌های سند آمایش آموزش عالی کشور و آینده علم، فناوری و نوآوری در ایران، نشست چالش‌های قانونی و امنیتی زیست بوم استارتاپی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش ۵ مهمان از کشور‌های اروپایی و ترکیه حضور دارند.

سیویلیکا یا مرجع دانش، یک پایگاه اینترنتی (وب سایت) خصوصی است که به نمایه‌سازی و نشر مجموعه مقالات همایش و همایش‌های داخل کشور ایران می‌پردازد.

این پایگاه توسط تعدادی از دانشگاه‌ها و همایش‌های ایران به عنوان مرجع پایگاه تخصصی معرفی می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همایش بین المللی مدیریت فناوری نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همایش تجلیل از معلمان برگزیده و فعالان بسیج فرهنگیان استان بوشهر با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور، فرمانده سپاه امام صادق‌علیه‌السلام استان بوشهر، مدیر کل آموزش و پرورش این استان و فرهنگیان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور بعد از ظهر پنج شنبه در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شایسته است فرهنگیان بسیجی با تمام توان خود در راستای کسب رضایت مقام معظم رهبری جبهه‌ی آموزش و پرورش کشور را متحول کنند.

سجاد صدیقی با اشاره به مهم‌ترین وظایف قشر فرهنگی کشور اظهار داشت: هویت ساز، امید آفرین، تحول آفرین، تشویق و مهارت آموزی برخی از مهم‌ترین وظایف این قشر ارزشمند در جامعه محسوب می‌شود.

کد خبر 6095224

دیگر خبرها

  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • نجات اقتصاد کشور در سایه نوآوری رقم می‌خورد
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • کمیسیون اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار شد/ پیش‌بینی افزایش تجارت به ۳۰ میلیارد دلار