Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اصلانی گفت: مسجد عبدالعظیم حسنی (ع) شهر ری با همکاری ساکنان شهرک‌های مفتح، گلستان و ارغوان، می‌تواند مرکز مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این شهرک‌ها شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، «حجت‌الاسلام مهدی اصلانی» در آیین افتتاح مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) که 20 آذرماه در شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان شهر ری برگزار شد، با بیان اینکه مساجد مهم ترین پایگاه نشر معارف دینی در جامعه هستند، گفت: تاریخ نشان داده است هر وقت مسجدی در منطقه ای موثر باشد میزان مشکلات و معضلات فرهنگی در آنجا کم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی از شهرک های مسکونی در کشور بدون وجود مراکز دینی و فرهنگی به ویژه مساجد ساخته میشوند، افزود: گروهی از جوانان بسیجی، انقلابی و دغدغه مند چند سال پیش موضوع مشکلات شهرک های گلستان، ارغوان و مفتح را مطرح کردند و ما با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همراهی ساکنان این شهرک ها کلنگ ساخت مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در سال 1396 به زمن خورد و امسال در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شاهد آغاز به کار آن هستیم.

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: مسجد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با همکاری ساکنان شهرک های مفتح، گلستان و ارغوان، می تواند مرکز مقابله با آسیب های اجتماعی در این شهرک ها شود.

 

وی گفت: تقویت جایگاه مساجد در کشور می تواند موجب کاستن از آسیب های اجتماعی و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی شود، هرچند گاهی شاهد کم توجهی به مساجد از سوی برخی دستگاه های فرهنگی هستیم.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبي مشهد تودیع و معارفه بیرجند اصفهان هرمزگان پرسپولیس مرکز رسیدگی به امور مساجد آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران
  • فضیلت زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی