Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی انواع لوازم خانگی و فرش ۱۹ تا ۲۳ آذر در رشت دایر است. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

آیت کاظم‌زاده هریس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی انواع لوازم خانگی،‌ لوازم صوتی و تصویری، لوستر، لوازم آشپزخانه و فرش تا 23 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در رشت جهت بازدید علاقمندان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به‌صورت مداوم در گیلان پیگیری می‌شود افزود: امیدواریم چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی گیلان باز هم با استقبال خوب مردم و شهروندان مواجه شود.

کاظم‌زاده هریس برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را اقدامی موثر در جهت حمایت از تولیدات داخلی دانست و عنوان کرد: حمایت از تولیدات داخلی،‌ رونق بازار لوازم و کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان ملی از جمله اهداف و اولویت‌های مهم برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها است.

گیلان| نمایشگاه بهاره رشت؛ روایتی از قدرت خرید پایین مردم تا گلایه‌های غرفه‌داران+فیلمگیلان| نمایشگاه دائمی "سازه‌های بومی محلی گردشگری" در رشت احداث می‌شودگیلان| نمایشگاه " اسناد محتشم الملک" در رشت برپا شد+تصاویر

وی با تاکید بر اینکه این نمایشگاه در 50 غرفه و به مدت 5 روز در رشت برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور در چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه،‌‌ لوستر و فرش استان گیلان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان استان‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند را برشمرد و تصریح کرد‌: تهران، گیلان، اصفهان، اردبیل، زنجان و قزوین از جمله مراکزی هستند که در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ‌و فرش گیلان تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

کاظم‌زاده هریس با بیان اینکه این نمایشگاه از 19 لغایت 23 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان برگزار می‌شود ابراز داشت: نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی ‌و فرش گیلان به ‌مدت 5 روز ‌دایر است و علاقمندان می‌توانند در ساعات 15 الی 21 از غرفه‌های آن بازدید به عمل آورند.

وی ارائه آخرین محصولات واحدهای تولیدی، تبادل اطلاعات تولیدکنندگان، ایجاد نمایندگی در گیلان توسط واحد‌های تولیدی را از اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست و افزود: ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ش

R7877/P1377/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟

همشهری آنلاین - محمد بلبلی: بازار لوازم خانگی ایران، حوزه‌ای گسترده و متنوع است که متأسفانه در کنار محصولات باکیفیت و اصلی، شاهد حضور کالاهای تقلبی و غیراصل نیز هستیم. با اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، به بررسی ابعاد مختلف این معضل پرداخته‌ایم.

چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟

هیچ آمار دقیقی در این‌باره وجود ندارد، زمانی می‌توان متوجه تقلبی‌بودن یک کالا شد که این کالا را به خانه می‌برید که در این صورت در ابتدای نصب یا طی زمان مصرف کالا دچار مشکل شده و خراب می‌شود. همچنین ممکن است به‌خاطر قیمت پایین کالای خریداری شده نسبت به اصل‌بودن آن دچار شک بشوید. وقتی آمار دقیقی درباره تعداد شکایات انجام‌شده بابت خرید کالای تقلبی وجود ندارد، نمی‌توان آماری درباره میزان کالای تقلبی موجود در بازار ارائه کرد.

خریدار چگونه متوجه قلابی نبودن جنس شود؟

خریدار می‌تواند به سامانه جامع گارانتی مراجعه و نام برند کالا را در این سامانه جست‌وجو کند. ابتدا سامانه، با جست‌وجوی نام برند کالا، درست یا غلط‌بودن این برند را برای مراجعه‌کننده مشخص می‌کند، در مرحله دیگر می‌توان نام شرکت گارانتی‌کننده را در سامانه جامع گارانتی جست‌وجو کرد و با این کار می‌توان از تقلبی یا اصلی‌بودن گارانتی مطلع شد. یا اینکه کلمه «معرفی کارت‌های تقلبی گارانتی» را در این سامانه جست‌وجو کند و از نام گارانتی‌های تقلبی آگاه شود. همچنین خریدار می‌تواند به سامانه شرکت تولیدکننده کالای مورد نظر خود برود و با واردکردن کد رهگیری یا کد شناسه کالا در سامانه شرکت تولیدکننده، از اصل‌بودن یا تقلبی‌بودن کالای مورد نظر خود مطلع شود.

بیشتر بخوانید:

جیبتان را در برابر تقلبی‌ ها حفظ کنید | نکات کلیدی برای خرید دلار، لپ‌ تاپ، موبایل، شیرآلات و پوشاک

راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟

لوازم تقلبی کجا به فروش می‌رسند؟

۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در فضای مجازی به فروش می‌رسند، زیرا خریدار در فضای مجازی کالا را اصلا نمی‌بیند تا بتواند اصل یا تقلبی‌بودن آن را بررسی کند، خریدار پول را به‌حساب فروشنده واریز کرده و کالا به خانه او فرستاده می‌شود و در این میان فرصتی برای بررسی وجود ندارد. وقتی قبل از خرید کالا را می‌بینیم و بررسی می‌کنیم باز ممکن است دچار اشتباه بشویم، حالا کالای ندیده که دیگر جای خود دارد.

حتما باید از فروشگاه فاکتور خرید گرفته شود؟

بله؛ خریداران باید دقت داشته باشند که هنگام خرید هر نوع کالای داخلی یا خارجی، مدل لوازم خانگی و شماره تولید درج‌شده روی کالا را حتما در فاکتور خرید مشاهده کنند. برای مثال از فروشنده بخواهند در فاکتور بنویسد که لباسشویی برند فلان با شماره تولید مثلا ۳۲۴۵ با این قیمت به این مشتری فروخته شد، با این نوع صدور فاکتور دیگر حتی به درج نام شرکت گارانتی‌کننده احتیاج چندانی نیست.

کد خبر 847936 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لوازم خانگی قیمت - تنظیم بازار اقتصاد

دیگر خبرها

  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه