Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین بخش های بیانات رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

این روحیه و اعتقادات جوان مؤمن انقلابی است که ما را مثل کوه درمقابل حوادث نگه می‌دارد.

برخی عناصر انقلابی از راه برگشتند و انقلاب ریزش‌هایی داشته؛ در صدر اسلام هم همین‌طور بوده است اما در کنار این ریزش، چند برابر رویش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معجزه‌ی انقلاب این است. امروز می‌بینید که بعد از ۴۰سال، جوان مؤمن مسلمان که امام و دفاع مقدس را ندیده، مثل جوان اول انقلاب، با روحیه‌ی انقلابی، با علاقه و شجاعت، مثل همت و خرازی، وسط میدان می‌رود. این معجزه‌ی انقلاب و نظام است که می‌تواند همان روحیه‌ی قوی و پرتلاش را بازآفرینی کند.

این جوان‌ها مایه‌ی افتخار و ستون‌های این انقلاب و کشورند.

جوان‌های شما این کشور را نگه داشته‌اند و مانع شده‌اند که مستکبرین عالم مثل دوران طاغوت بر این کشور مسلط شوند.

امروز دولتمردان آمریکا را ببینید؛ پول‌پرستی و حق‌کشی و بی‌اعتنایی به جان و مال انسان‌ها را ببینید. یمن یک نمونه است؛ جنایت را سعودی‌ها می‌کنند اما شریک این جنایت‌ها آمریکا است. خودش هم اقرار می‌کند. بیمارستان، بازار و محل‌های جمعیت را می‌زنند؛ این‌ها جنایتکارند. چهره‌ی آمریکا این است.

ملت ایران! اگر می‌خواهید آمریکا را درست بشناسید به دولتمردان آمریکا و رئیس‌جمهور آمریکا نگاه کنید.

این‌ها با صراحت، آن چهره‌ی زشت آمریکا را آشکار کردند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امریکا رهبر انقلاب دفاع مقدس یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران از استان‌های محروم کشور است

سپهر خلجی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره دیدار اخیر رئیس جمهور با بخشی از مردم تهران، اظهار کرد: استان تهران یکی از استان‌های محروم است به رغم اینکه تهران پایتخت است و این تصور وجود دارد که دارای امکانات است، اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور همین استان تهران است.

وی‌افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است. باید در نگاه متوازن که دولت دارد، استان تهران مورد توجه قرار گیرد. با این نگاه برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفر‌های استانی رئیسی جمهور، باید به استان تهران هم توجه شود، ولی، چون تهران بزرگ است باید منطقه به منطقه این سفر انجام شود و برای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • رهبر انقلاب: امروز مسئله غزه، مسئله اول دنیاست/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید! نشان می‌دهد ملتها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم