Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مانور زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری روز چهارشنبه از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان در معاونت بهداشتی این دانشگاه در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مانور زلزله، پناه گیری و تخلیه اضطراری توسط دبیرخانه کارگروه بهداشت و درمان در حوادث غیرمترقبه با هدف ارتقاء سطح دانش و آمادگی عملیاتی کارمندان در حوادث و بلایا، شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه های امدادی و شناسایی امکانات موجود در دستگاه های امدادرسان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مانور با حضور دستگاه های مربوطه شامل مرکز مدیریت فوریت های پزشکی، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت،‌ پلیس راهور و نیروی انتظامی استان گیلان برگزار شد.
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان با حضور دو دستگاه آمبولانس،‌ یک خودرو ارزیاب، هلال احمر با حضور دو دستگاه خودرو عملیاتی و سایر ارگان های عملیاتی آتش نشانی،‌ پلیس راهور و نیروی انتظامی هر کدام با حضور یک دستگاه خودرو عملیاتی در این مانور شرکت کردند.
در این مانور با فرض وقوع حوادثی مانند زلزله شرکت کنندگان به تمرین مواردی از جمله مواجهه با مصدومان، حرکت در مسیرهای ایمن، برقراری نظم، امنیت و آرامش و ارایه خدمات امدادی به آسیب دیدگان پرداختند.
7286/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دانشگاه علوم پزشكي مانور زلزله گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

حمید قویدل روز یکشنبه اظهار کرد: صبح امروز در پی وقوع یک فقره تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر به محل حادثه در ۱۴ کیلومتری محور خلخال - سرچم اعزام شدند.

به گزارش هلال احمر اردبیل، وی اظهار کرد: در این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو دنا با یک دستگاه پراید، ۲ نفر جان باخته و هشت نفر مصدوم شده بودند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، بیان کرد: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

استان اردبیل ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی در سنندج
  • اسکان اضطراری تعدادی از ساکنان خیابان طالقانی سنندج در پی بارندگی
  • اسکان اضطراری در پی بارندگی های شدید در سنندج
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • تخلیه ناشی از آبگرفتگی‌ منازل و معابر شهری اصفهان با ۱۰۰ تیم عملیاتی