Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:13:53 GMT

مهران حاتمی: حفظ صدرنشینی لیگ هدف ما در هر بازی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۶۸۲۲

مهران حاتمی: حفظ صدرنشینی لیگ هدف ما در هر بازی است

مهران حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر آمادگی پتروشیمی برای پیگیری رقابت های لیگ بسکتبال گفت: خوشبختانه آسیب دیدگی سجاد مشایخی و اصغر کاردوست تا حد زیادی بهبود پیدا کرده است. این دو بازیکن به خاطر مصدومیت نتوانستند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند اما با انجام مراحل درمانی لازم، شرایط خود را تا حدی بهبود بخشیده اند که می توانند پتروشیمی را بدون مشکل در دیدارهای پیش رو همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به دیدار روز پنجشنبه پتروشیمی بندرامام مقابل شیمیدر وحساسیتی که این دیدار برای هر دو تیم دارد، اشاره کرد و یادآور شد: پتروشیمی و شیمیدر تیم های اول و دوم جدول رده بندی هستند ضمن اینکه هر دو تیم بازیکنان ملی پوش و با تجربه ای در اختیار دارند. همین موضوعات شاید باعث اهمیت بیشتر دیدار پیش رو شده باشد. البته واقعیت این است که برای ما هر دیدار، بدون توجه به جایگاه و وضعیت حریف، اهمیت خود را دارد. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی که با این تیم صدر جدول رده بندی لیگ را در اختیار دارد، ادامه داد: شیمیدر از تیم های مدعی لیگ است که با ترکیب خوبی، رقابت های امسال را آغاز کرد. حالا هم که این تیم یک بازیکن خارجی جذب کرده و قطعا حضور این بازیکن روی عملکرد دیگر بازیکنان شیمیدر تاثیر می گذارد. البته برای پتروشیمی و بازیکنانش که بی تجربه هم نیستند، این بازی و این رقیب هم مانند دیگر بازی ها و رقیبان است.

حاتمی تاکید کرد: برای ما همه دیدارها به یک اندازه اهمیت دارد چون می دانیم که با از دست دادن نتیجه و امتیاز هر بازی، ممکن است جایگاه مان را از دست بدهیم. ما فعلا صدرنشین هستیم و باید بتوانیم این جایگاه را تا پایان نیم فصل و بعد از آن اتمام دور برگشت حفظ کنیم. برای این مهم هم باید در همه دیدارهای خانگی و خارج از خانه، امتیاز بگیریم. بنابراین فرقی ندارد که تیم روبروی ما، نزدیک ترین رقیبت به ما باشد یا نه. 

وی همچنین با اشاره به میزبانی تیمش در این هفته از رقابت های لیگ برتر گفت: بازی در بندرامام و سالن بسکتبال پتروشیمی برای هر تیمی سخت است. بندرامام از معدود شهرهایی است که سالن استاندارد بسکتبال دارد و هوادارانش هم واقعی و خونگرم هستند. جو سالن با حضور این تماشاگران به گونه ای است که واقعا برای هر تیمی قابل تحمل نیست. 

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی همچنین به توقف یک ماهه رقابت های باشگاهی به خاطر حضور تیم ملی در انتخابی جام جهانی اشاره کرد و گفت: به هر حال همیشه اولویت با تیم ملی است. ضرورت حضور تیم ملی در رقابت های انتخابی هم، شرایطی را ایجاد کرده که خارج از کنترل فدراسیون است. چاره ای جز تعطیلی لیگ نبود. امیدوار هستیم که تا هفته های پیش رو و تا پیش از تعطیلی دوباره مسابقات که به خاطر پنجره ششم انتخابی جام جهانی خواهد بود، شاهد دیدارهای خوبی باشیم. 

کد خبر 4483225 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: پتروشیمی تیم بسکتبال شیمیدر لیگ برتر بسکتبال مهران حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال

ستاره گلدن استیت وریرز فصل را با یک جایزه انفرادی به پایان رساند.

طرفداری | استفن کری، ستاره گلدن استیت وریرز، در این فصل امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (کلاچ تایم) بود و حالا یک جایزه دیگر به کلکسیون افتخاراتش اضافه کرده است.

کری پنجشنبه شب به عنوان بهترین بازیکن کلاچ NBA (لحظات حساس بازی در اواخر آن که بازی با اختلاف کمی دنبال می شود) در فصل 24-2023 معرفی شد و این جایزه را به رزومه پربارش که شامل دو جایزه MVP، یک MVP بازی آل‌استار، یک MVP فینال NBA، یک MVP فینال کنفرانس غرب و 9 حضور در تیم منتخب NBA می‌شود، اضافه کرد.

این جایزه به افتخار جری وست، کسی که کری او را به خوبی می‌شناسد و زمانی مشاور گلدن استیت بود، نامگذاری شده است. استفن کری یکی از سه فینالیست این جایزه در کنار دمار دروزن از شیکاگو و شی گیلجس الکساندر از اوکلاهاما سیتی بود.

کری با 189 امتیاز، هفت امتیاز بیشتر از دروزن،  امتیازآورترین بازیکن در لحظات حساس (تعریف‌: بیشترین امتیاز امتیاز در 5 دقیقه پایانی کوارتر چهارم یا در وقت اضافه، با اختلاف امتیاز کمتر از 5 امتیاز در بازی) لیگ برتر شد.

آراء به هم نزدیک بود، کری با کسب 45 رای اول و 298 امتیاز، این جایزه را به خود اختصاص داد. دروزن با کسب 34 رای اول و 272 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در این رأی‌گیری بازیکنان برای رای اول 5 امتیاز، برای رای دوم 3 امتیاز و برای رای سوم 1 امتیاز دریافت می‌کردند. گیلجس الکساندر 160 امتیاز کسب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | فینیکس سانز زنده می ماند؟
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی