Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شیری، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرمنده هواداران نشود. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مهدی شیری، مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در اولین تمرین تیمش اظهار داشت: خوشحالم که در جمع باشگاه بزرگ پرسپولیس و کنار این کادرفنی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم روز به روز شرایط تیم بهتر شود و این فصل هم نتیجه‌ای خوب را رقم بزنیم.

وی درباره اینکه فسخ قراردادش را از باشگاه پیکان گرفته است تا بدون مشکل در تمرینات پرسپولیس حاضر شود، گفت: دقیقاً. دو روز پیش کارهای فسخ قراردادم را انجام دادم. دیروز صبح پیش مدیرعامل باشگاه پیکان رفتم، صحبت کردم و فسخ قراردادم را گرفتم و امروز هم در خدمت پرسپولیس هستم.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس که در تمرین امروز در بازی درون تیمی حاضر شده بود در این خصوص خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع این بازیکنان هستم. بازیکنان و کادر قوی هستند و امیدوارم من هم تلاشم را کنم تا برای باشگاه بزرگ پرسپولیس مؤثر باشم.

شیری در پاسخ به این سؤال که آیا قول می‌دهد که سمت راست پرسپولیس را تضمین کند، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم و هر چه در توان دارم می‌گذارم که شرمنده هواداران نشوم.

وی در واکنش به این مسئله که برانکو سرمربی پرسپولیس و مارکو، مربی بدنساز این تیم بسیار سختگیر هستند و آیا خود را آماده سختگیری این مربیان کرده است یا نه، اظهار داشت: بله، قبل از اینکه لیگ شروع شود 10 روز در خدمت پرسپولیس بودم و با آقای مارکو هم کار کردم. کار او حرفه‌ای است و برانکو هم نیازی به تعریف من ندارد و با نتایجی که گرفته همه او را تحسین می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس همچنین به هواداران این تیم گفت: خوشحالم در جمع هواداران پرسپولیس هستم و تلاشم را می‌کنم تا رو سفید باشم.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۶۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!