Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالله شیرکوند افزود: این افراد می‌توانند با پرداخت ماهانه یک میلیون و 752 هزار ریال بیمه شوند.

وی ادامه داد: هرکدام از زنان سرپرست خانوار می‌توانند با انتخاب یکی از ضریب های پرداختی، زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی و درمان قرار گیرند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: اتباع بیگانه دارای مجوز اقامت نیز، می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرکوند در باره حذف دفترچه های درمان این سازمان هم گفت: سازمان تامین اجتماعی دفترچه های درمانی را در مراکز ملکی حذف کرده و به زودی در مراکز غیر ملکی نیز دفترچه‌های الکترونیک جایگزین دفترچه‌های کنونی خواهد شد.

وی همچنین خبر داد: به زودی مشکلات صیادان و ملوانان با حضور مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر پیگیری می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه زنان سرپرست خانوار تامین اجتماعی اتباع بیگانه استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد

با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو منصوب شد
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • ثبت‌نام بیمه اجتماعی رایگان مادران روستایی دارای سه فرزند
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی