Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@18:50:34 GMT

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک مازندران معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۷۷۷۰

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری استان در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ثبت اسناد و املاک استان که پیش از ظهر امروز چهارشنبه 21 آذرماه در دادگستری مازندران برگزار شد، از مجموعه اقدامات مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان تقدیر کرد و با آرزوی توفیق برای ادامه خدمت وی در استان خراسان رضوی، افزود: ان شاء الله مدیرکل جدید نیز فعالیت های زمین مانده ثبت اسناد در استان را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار کرد: اگر کارکنان سازمان ثبت در برنامه های ثبتی خود قرآن کریم را مد نظر قرار داده و عامل به قرآن باشند به نتایج مطلوب دست یافته و در فعالیت های خود موفق خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد با بیان اینکه قرآن یک برنامه زندگی است که باید در زندگی به آن عمل شود و مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: اگر ملتی برنامه خوبی داشته باشد ولی عامل به آن برنامه نباشد آن برنامه از ارزش و اعتبار برخوردار نخواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: علیرغم آیات متعدد، هنوز انسان به حقوق خود قائل نیست و هیچ موجودی مانند انسان مدعی عقل به خود ودیگران خسارت وارد نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد از زندگی دنیوی به مثابه بازی و سرگرمی یاد کرد و افزود: فقط آنچه برای رضای خداوند متعال انجام شود ارزشمند و ماندنی است و باید مواظب باشیم به بازی و سرگرمی این دنیا دل خوش نکنیم.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بازی درآمد رئیس کل دادگستری استان طلاق معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۷۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است

رهبر انقلاب در پاسخ به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح «زندگی با آیه‌ها»، مرقوم فرمودند: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کار‌ها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • مدیرکل جدید پست استان فارس معارفه شد
  • واگذاری هزار فقره سند مالکیت در بندر خمیر
  • بی‌هویتی اراضی به یک ابرچالش تبدیل شده است
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • ادارات فرهنگ و ارشاد، نقش ویژه‌ای در ترویج فرهنگ ثبت رسمی دارند