Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:22:53 GMT

اجرای تله‌کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۰۶۵

اجرای تله‌کابین در کرمانشاه توجیه اقتصادی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ بازوند در نشست پیگیری پروژه احداث تله‌کابین کرمانشاه اظهار داشت: بازار کرمانشاه مرکز فعالیت‌های اقتصادی  استان های غرب کشور است و بازار خود کرمانشاه نیز یک بازار یک میلیون نفرمی‌باشد که رقم قابل توجهی است.

وی افزود: تله‌کابین یک تفریح پرهیجان است که تجربه اجرای آن در دیگر استان ها به خوبی نشان می دهد که مورد اقبال عمومی است و اکثر مردم به استفاده از آن علاقه‌مند هستند و به همین خاطر به جرات می توان گفت که اجرای آن برای سرمایه گذاران حتما توجیه اقتصادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هرچند خود دولت توانایی انجام پروژه تله‌کابین را دارد، اما تمایل داریم که بخش خصوصی به پای کار بیاید و این کار را تحویل بگیرد و انجام دهد و دولت نیز تمام قد حمایت می‌کند.

وی بیان داشت: شخصا اعتقاد دارم هر سرمایه‌گذاری که استان بیاید حتما باید سود کند تا مردم هم در کنارش سود ببرند و اگر سرمایه‌گذاری ضرر کند، هم مردم و هم دولت در کنارش ضرر می کنند.

کد خبر 4483359

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه تله کابین هوشنگ بازوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «نقش ما» با موضوع واکاوی جهش تولید با مشارکت مردم نوشته امیرحسین طالب علی به‌تازگی توسط منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان منتشر و روانه بازار نشر شده است.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده به بررسی مفهوم جهش تولید در حوزه‌های مختلف، نقش مردم در پیشبرد آن و راهکارها و راهبردهای مختلف برای افزایش جهش تولید در کشور بپردازد.

کتاب مورد اشاره ۵ فصل را درباره مفهوم جهش تولید با مشارکت مردم، اهمیت جهش تولید در توسعه اقتصادی کشور، تحولات اقتصادی و اجتماعی مؤثر بر جهش تولید، فرصت‌ها و چالش‌های جهش تولید در ایران و نقش مناطق ویژه اقتصادی ایران در جهش تولید شامل می‌شود.

این‌کتاب در ۸۰ صفحه چاپ شده است.

کد خبر 6091109 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تله‌کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!