Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@01:55:01 GMT

تولیدات نهالستان شهرداری صرف بازپیرایی بجنورد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۲۳۹

تولیدات نهالستان شهرداری صرف بازپیرایی بجنورد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله براتیان با بیان اینکه تولیدات نهالستان شهرداری درسال ۹۷ با انواع تولیدات گیاهی خود، چهره شهر را دگرگون کرده، اظهار کرد: امسال تولید نهالستان شهرداری بجنورد به ارزش  ۴۹ میلیارد ریال صرف پیرایش پارک ها و بلوارها شده است.

براتیان افزود: تولیدات گلخانه ای نهالستان شهرداری بجنورد شامل یک میلیون و ۱۳۲ هزار گلدان و دو میلیون و ۵۰۰ هزار محصولات نشایی بوده که در سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ارزش ریالی معادل تولیدات گیاهی دربخش تهیه گلدان ها ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال بوده است.

شهردار بجنورد ادامه داد: همچنین دربخش تولیدات نشایی ارزشی  بالغ بر۳ میلیارد و۷۵۰ میلیون ریال داشتیم که درمجموع تولید گلدان و نشای گل ارزشی معادل ۲۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال ایجاد کرده که درنوع خود قابل توجه است.

براتیان گفت: دربخش تهیه نهال درخت با تنوع گونه های مختلفی از زبان گنجشک، اقاقیا، سرو خمره ای، توت زینتی و ... نیز ارزشی معادل ۲۴ میلیارد و ۴۶۸ میلیون ریال تولید داشته ایم .

وی تصریح کرد: تمام تولیدات نهالستان را صرف تغییر چهره شهری کردیم تا علاوه برزیبایی، تنوع در کاشت درخت و گل و گیاهان درشهر از یکنواختی در طراحی شهری نیزجلوگیری کرده باشد.

کد خبر 4483368

منبع: مهر

کلیدواژه: توسعه فضای سبز شهرداری بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • روش‌های تکثیر گیاه برگ انجیری در خانه
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است