Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@01:57:37 GMT

افتتاح کتابخانه کانکسی در سرپل‌ذهاب

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۳۶۵

افتتاح کتابخانه کانکسی در سرپل‌ذهاب

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مجموعه کانکسی کتابخانه عمومی علامه‌امینی(ره) شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب افتتاح شد.

 این مجموعه کانکسی با همت اداره کتابخانه‌های عمومی سرپل‌ذهاب و همکاری خیران آغاز به فعالیت کرده و خدمت‌رسانی به شهروندان و اعضای کتابخانه را تا زمان برپایی کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از افتتاح این مجموعه با حضور مدیرکل اداره کتابخانه‌ها و فرماندار سرپل‌ذهاب از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کشوری جشنواره رضوی در سطح شهرستان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از برگزیدگان جشنواره رضوی در شهرستان سرپل‌ذهاب شامل 21 تن شرکت کننده در رده‌های سنی مختلف از کتابخانه‌های عمومی شهرستان به همراه 10 تن برگزیده زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان و همچنین پنج تن برگزیده عضو موسسه خیریه فرهنگی جمعیت امام علی(ع) تقدیر شد.

اداره کمیته امداد شهرستان مبلغ پنچ میلیون ریال و موسسه خیریه امام علی(ع) نیز مبلغ یک میلیون ریال به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی اهدا کرد.

در حاشیه این مراسم برنامه فرهنگی و متنوعی توسط کتابداران شهرستان برای تعدادی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم از جمله، نقاشی، طراحی، نمایش و قصه‌گویی و قصه‌خوانی ترتیب داده شد.

در مراسم افتتاح این کتابخانه مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه به همراه فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب، نایب رئیس شورای شهر و چند تن از مسئولین و اعضای انجمن و کارکنان اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرپل‌ذهاب حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است