Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:49:48 GMT

محیط زیست قزوین با احداث 191 واحد تولیدی موافقت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۴۰۹

محیط زیست قزوین با احداث 191 واحد تولیدی موافقت کرد

قزوین - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین گفت: این اداره کل امسال با احداث 191 واحد صنعتی، کشاورزی و خدماتی در استان براساس ضوابط زیست محیطی موافقت کرده است.

حسن پسندیده رو چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ضوابط و معیارهای لازم برای استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی به استناد ماده 11 قانون هوای پاک دنبال می شود که در آن به صراحت آمده است، هر گونه احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی باید با رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست همراه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از انجام ارزیابی های زیست محیطی برای 202 طرح صنعتی در استان خبر داد و گفت: با صدور مجوزهای لازم، زمینه بهره برداری این طرح ها فراهم شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین اظهار داشت: در جریان بررسی های خود با بهره بردای 13 واحد نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط زیستی محیطی مخالف شد.
وی اضافه کرد: در بررسی های زیست محیطی برای طرح های یاد شده، 261 مورد به بخش صنعت اختصاص داشته، 94 مورد مربوط به حوزه کشاورزی بوده و 83 واحد نیز به بخش خدمات متعلق بوده است.
پسندیده همچنین یادآور شد: در حوزه احداث نیز با ساخت 191 واحد صنعتی جدید موافقت و با 32 واحد به دلیل نداشتن شرایط زیست محیطی لازم مخالفت شد.
9925*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد واحدهاي توليدي محيط زيست قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان