Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@01:27:29 GMT

خانم بازیگر جوان دروغ پرداز را به زندان فرستاد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۶۲۹

خانم بازیگر جوان دروغ پرداز را به زندان فرستاد

روزنامه ایران: پسر جوان که برای بالا بردن تعداد بازدیدکنندگان خود در صفحه اینستاگرامش مطالب دروغ و عجیب درباره یکی از ستارگان زن سینمای ایران می‌نوشت از سوی پلیس دستگیر شد.

این ستاره سینما حدود یک ماه قبل به پلیس فتای تهران مراجعه کرد و از مزاحمت‌های فرد ناشناسی در اینستاگرام خبر داد و گفت: حدود یک سال است که فرد ناشناسی در یک صفحه اینستاگرام که بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز فالوور دارد، با درج مطالب نامناسب برایم مزاحمت ایجاد کرده است و با وجود اینکه بنده خیلی در این باره مدارا و گذشت کرده‌ام، اما طی این مدت متهم به اقدامات خود ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کارآگاه تورج کاظمی، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری (فتا) تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: آبان امسال یکی از بازیگران زن معروف سینما، تئاتر و تلویزیون با مراجعه به پلیس فتای تهران بزرگ در خصوص نشر اکاذیب، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرام با هویت نامشخص علیه خود شکایت کرد.
با آغاز رسیدگی به شکایت این چهره سینمایی، کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات ویژه توانستند در کمترین زمان ممکن متهم پرونده را که جوانی ۳۰ ساله است، با اقدامات ویژه شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک خانه مجردی واقع در میدان دربند دستگیر کردند.
با دستگیری و انتقال متهم به پلیس فتا، وی به ایجاد صفحه اینستاگرام اعتراف کرد و انگیزه خود را کینه‌جویی و افزایش مخاطب خود در این صفحه اعلام کرد و عنوان داشت: هیچ گاه تصور نمی‌کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم و حالا که دستگیر شدم حاضرم علاوه بر جلب رضایت شاکی، به طور رسمی از وی عذر خواهی کنم. متهم با تکمیل پرونده و برابر دستورمقام قضایی دادسرای جرایم رایانه‌ای روانه زندان شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: پسر جوان خانم بازیگر پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک زن جوان به دست پسرش

 

به گزارش تابناک، ساعت ۲ بامداد امروز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه کشف جسد زن جوانی در خانه‌ای در شهرک دانشگاه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.با اعلام این خبر ماموران کلانتری ۱۵۴ وردآورد، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و قاضی محمدمهدی براعه بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند.

آنها در پاگرد ورودی خانه جسد سوخته زن میانسالی را مشاهده کردند که بر اثر جسم نوک تیز به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد قاتل پسر مقتوله بوده و پس از ارتکاب جنایت خودش را در یکی از اتاق‌های خانه حبس کرده است.

 
بدین ترتیب ماموران کلانتری وارد اتاق شدند و متهم پرخاشگر را که قصد داشت با یک محلول شبه‌ اسید به پلیس حمله کند در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که پسر جوان ابتدا مادرش را با ضربات متعدد به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با مواد اشتعال‌زا جسد را در پاگرد ورودی خانه به آتش کشیده و سپس داخل خانه رفته و چند کتاب را نیز آتش‌زده است. از سوی دیگر نیز مشخص شد قاتل احتمالا دچار مشکلات روحی و روانی است.

با دستور قاضی براعه، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری