Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در حاشیه اجلاس بین المللی سلامت مادر، کودک و تغذیه در دهلی نو هندوستان با وزیر بهداشت هند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار بر ارتقای روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان دو کشور ایران و هندوستان به عنوان دو کشور تاثیر گذار در قاره آسیا تاکید شد.

در این دیدار، دکتر هاشمی بر گسترش روابط دو کشور ایران و هند در حوزه فناوری های نوین پزشکی تاکید کرد و گفت: تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران و معامله نفت ایران با هند با واحد پولی این کشور، فرصت خوبی برای همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه دارو، واکسن، تکنولوژی های نوین و بالفعل کردن پتانسیل ها در حوزه علوم پزشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیدار وزیر بهداشت کشورمان با وزیر بهداشت هندوستان، از توافقات معاون وزیر طب سنتی هند در سفر به ایران استقبال شد.  

بنابر اعلام وبدا، وزیر بهداشت دو کشور ایران و هندوستان تاکید کردند که تحریم های ظالمانه امریکا علیه ایران نباید خللی در ارتباطات استراتژیک میان دو کشور در حوزه سلامت ایجاد کند و پیشنهاد شد که در حوزه فناوری نوین، دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی کمیته مشترکی با اعضای ثابت از سوی دو کشور معرفی شود و توافقات با جدیت پیگیری شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و هند سلامت وزارت بهداشت وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد

وزیر امور خارجه گفت: آفریقای جنوبی در صف کشورهای آزادیخواه قرار دارد و مایلم بر اهمیت استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به نادلی پاندور وزیر همکاری و روابط بین المللی آفریقای جنوبی، فرا رسیدن روز ملی این کشور؛ روز آزادی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت.

در بخشی از پیام تبریک امیرعبداللهیان آمده است: به مناسبت این روز مهم در تاریخ کشور شما که آفریقای جنوبی را در صف کشورهای آزادیخواه قرار داد، مایلم بر اهمیت استمرار همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های بین المللی در کنار توسعه روابط دوجانبه تاکید می‌کنم.

وزیر امور خارجه کشورمان با مغتنم شمردن این فرصت، برای خانم پاندور سلامتی و موفقیت و برای ملت مبارز و دولت آفریقای جنوبی سربلندی و بهروزی آرزو کرده است.

کد خبر 748637

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • امیرعبداللهیان بر استمرار همکاری های دو کشور در عرصه های بین المللی تاکید کرد
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران