Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@03:21:50 GMT

مساجد برترین مکان تنویر افکار عمومی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۸۹۶۲

مساجد برترین مکان تنویر افکار عمومی است

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد به عنوان پایگاه های اصلی هدایت فکری جامعه در خط مقدم جبهه فرهنگی انقلاب هستند.

حجت‌الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: در این برهه حساس از زمان که فشار اقتصادی بر جامعه حاکم است و بیشترین بار این مورد بر دوش مردم است باید بار دیگر مردم را با آرمان های  واقعی انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در زمان جنگ و در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی با ایمانی راسخ و اعتماد به مسئولان توانستیم سخت ترین بحران های اقتصادی را تحمل کرده و پیروز میدان شویم.

بیگی ادامه داد: بازگویی خاطرات آن دوران چراغی پر فروغ است که میتواند امروز روشنی مسیر هدایت فکری و اقتصادی جامعه باشد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با بیان اینکه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، تصریح کرد: اگر بتوانیم از دام کلیشه و تکرار رها شویم می توانیم بهترین و اثرگذار ترین برنامه ها را به فعلیت برسانیم، برنامه هایی که با رنگ و بوی انقلاب مسیر تحمل مشکلات این روز ها را هموار کنند.

وی اضافه کرد: تبلیغات چهره به چهره یکی از بهترین راه های تبیین آموزه های انقلاب است.

این مسئول با اشاره به برنامه های تصویب شده برای این روزهای پرشکوه، خاطرنشان کرد: اجرای سرود چهل‌هزار نفری کانون‌های مساجد در کل کشور و با رنگ پرچم مقدس ایران اسلامی نیز از جمله برنامه‌های اصلی کانون‌های مساجد سراسر کشور است.

وی گفت: اجرای برنامه های شاخص فرهنگی، برنامه های هنری و همچنین برگزاری کرسی های تبیین آموزه های انقلاب می تواند از عناوین برنامه های کانون های مساجد باشد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي معاون اول رئیس جمهور بیرجند کرمان هرمزگان بجنورد خراسان شمالی دفاع مقدس طلا شیراز ترامپ کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم، هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز چهارشنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محور بیانات ایشان در این دیدار به شرح زیر است:

تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است

 

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است