Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اگر می‌خواهید پا به دنیای هری‌پاتر بگذارید نیازی نیست به دنبال سکوی ۹ و سه چهارم بگردید یا بلیط سفر با قطار هاگوارتز اکسپرس را بخرید، چون فرودگاه چانگی سنگاپور دنیای هری‌پاتر را بازسازی کرده است.

به گزارش رکنا، فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بهترین فرودگاه‌های دنیا است که بیشتر به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته و فضای داخلی با دکوراسیون لوکس شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا دنیای عجایب زمستانی هری‌پاتر هم به این فرودگاه اضافه شده تا مسافران تمایل بیشتری برای انتخاب این فرودگاه برای سفر داشته باشند.

فرودگاه چانگی همزمان با شروع ماه‌های سرد سال، سه ترمینال فرودگاه را با نصب ماکت‌ها و مدل‌هایی مشابه دنیای داستانی پرطرفدار سری کتاب‌ها و فیلم هری‌پاتر تزئین کرده است. فرودگاه برای این که این زیباسازی را انجام دهد از کمک شرکت برادران وارنر استفاده کرده تا محیطی آشنا را از صحنه‌های فیلم هری‌پاتر به دنیای واقعی وارد کند.

طرفداران هری‌پاتر می‌توانند با مراجعه به ترمینال سوم فرودگاه، هاگوارتز و دیاگون آلی را تماشا کنند. در ترمینال دوم، درخت بید معروف (Whomping Willow) را ببینند و در ترمینال اول هم صحنه‌هایی از اسپین‌آف اخیر سری‌ هری‌پاتر به نام «Fantastic Beasts» را از نزدیک تماشا کنند.

این دنیای جادویی محدود به تماشا کردن نیست، می‌توان در این جا لباس‌هایی کاملاً مشابه مدرسه‌ی جادوگری را پوشید و چوب‌های جادوگری را به دست گرفت و در میان بارش برف مصنوعی عکس گرفت، یا می‌توان به سراغ ماشین پرنده فورد آنگلیا رفت یا وارد تالار رازها شد و در کنار تابلوی جادوگران و ساحران هاگوارتز عکس گرفت.

این تجربه به ویژه برای کودکان و نوجوانان بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود. آیا می‌توان تصور کرد که روزی فرودگاه‌های بین‌المللی ما هم به چنین جذابیت‌هایی دست پیدا کنند؟اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم عکس های تلخ از جان باختن مادر و دختر توسط قاتلان وحشی / 16+ مزاحم اینستاگرامی خانواده تهرانی از خودش شکایت کرد! ارتباط بهنود با زنان مقابل چشمانم برایم عادی شده است نجات 100 مار از جزغاله شدن توسط آتش نشانان+ عکس این مرد خبیث بعد از تجاوز به زنها اعضای بدن آنها را می فروخت+عکس فوتبالیست بحرینی در تایلند به دردسر افتاد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: دکوراسیون سفر فیلم بلیط فرودگاه هری پاتر سفر عجیب عکس دستگیر شد دختر مرد جوان تجاوز تنهایی مادر پسر مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)

باور عمومی این است که باشگاه‌های فوتبال از اندوخته های مالی خود خرج کرده و بازیکنان جدید را به ترکیب خود اضافه می کنند، در حالی که ماجرا چیز دیگری است و پای یک کارت اعتباری مخفی در میان است!

دانلود (14MB)

دیگر خبرها

  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • سیر تکامل کادیلاک: سفری 122 ساله در دنیای تجملات و قدرت (فیلم)
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • فلفل قرمز: ادویه جدید دنیای مد! (عکس)
  • 15 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • جریان کارت اعتباری مخفی باشگاه‌های بزرگ دنیای فوتبال چیست؟ (زیرنویس فارسی)
  • بازسازی غزه ۸۰ سال طول می‌کشد
  • بازسازی غزه چند سال طول می‌کشد؟ + ویدئو