Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه  خبرگزاری تقریب، آیت‌الله‌العظمی محمدحسین نوری همدانی از مراجع تقلید صبح امروز(چهارشنبه ۲۱ آذر‌ماه) در درس خارج فقه خود که باحضور علما، طلاب و روحانیان در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، بیان داست: مسئولان با مردم با صداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هوشیار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وعده‌های دروغین به مردم ندهید.

وی افزود: برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌چیز ارزان شد، مردم می‌دانند این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد.

آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی با اشاره به طرح «FATF» و «CFT» در مجلس و پیگیری آن از سوی نمایندگان تصریح کرد: این کنوانسیون‌ها طرحی است که صهیونیست‌ها آن را درست کرده‌اند و می‌خواهند ایران آن را امضا کند، معنایش چیست؟ این یک برنامه غربی، عربی و عبری است که یهود و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند.

وی ادامه داد: «FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، از این‌ رو علما و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهند کرد. ما نیز در برابر این طرح سکوت نمی‌کنیم و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌ شده است. به هر حال مسئولان مراقب باشند دشمن از طریق این نو کنوانسیون‌ها نفوذ نکند.

این مرجع تقلید ابراز داشت:‌ همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در زمینه مبارزه با پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم را که در خارج درست می‌شود، قبول نداریم. ما نیز از این سخنان رهبر انقلاب حمایت خواهیم کرد و در مقابل تصویب آن خواهیم ایستاد. هشدار می‌دهیم اگر به مردم خدمت نمی‌کنید. به زخم مردم نمک نپاشید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از قسمت های برنامه صداتو، محمد بحرانی یکی از هنرمندان این برنامه خاطره جالبی را از دوران مدرسه اش و معلم عربی اش تعریف کرد که در ادامه آقای رفیعی، معلم عربی سوم راهنمایی محمد بحرانی، به این خاطره، واکنش نشان داد و به هنرمندان کشور و از جمله شاگرد قدیمی اش ابراز لطف کرد.

کد خبر 849623 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها موسیقی ایرانی معلمان خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاند
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • جزئیات جدید از عملیات دو مرحله‌ای قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کرد