Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - فرآیند مهلت در ثبت نام یازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی تا 10 دی ماه تمدید و میزان جوایز برای برگزیدگان، اعلام شد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، فعالان نشریات دانشجویی که آثار و نشریات آنها در بازه زمانی اول اسفندماه 95 تا 30 آذرماه جاری منتشر شده است، با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

titr11.ir می توانند نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
بازه انتشار نشریات تا 15 آبان ماه اعلام شده بود که این زمان به 30 آذرماه تغییر یافت و امکان ویرایش آثار و نشریات ارسال شده در سامانه جشنواره فراهم شد.
در جریان ثبت نام یازدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی، رسته نشریات زبان های خارجی در بخش نشریات برتر ایجاد شد و مدیران مسئول تمام نشریات دانشجویی که به زبان های خارجی منتشر می شود، امکان ثبت نام و ارسال نشریه دارند.
جوایز در نظر گرفته شده برای بخش نشریات برتر شامل جایزه نقدی به مبلغ دو و نیم میلیون تومان برای رتبه اول، دو میلیون تومان برای رتبه دوم و یک و نیم میلیون تومان برای رتبه سوم خواهد بود.
در بخش آثار برتر برای رتبه اول یک میلیون تومان، برای رتبه دوم 800 هزار تومان و برای رتبه سوم 600 هزار تومان جایزه نقدی اعطا می شود.
در بخش فضای مجازی، مبلغ دو و نیم میلیون تومان برای رتبه اول، دو میلیون تومان برای رتبه دوم و یک و نیم میلیون تومان برای رتبه لحاظ شده است.
در بخش آثار ویژه به رتبه اول دو و نیم میلیون تومان، به رتبه دوم دو میلیون تومان و به رتبه سوم یک و نیم میلیون تومان اختصاص خواهد یافت.
در بخش نویسندگان برتر، دو میلیون تومان برای رتبه اول، یک میلیون و 700 هزار تومان برای رتبه دوم و یک میلیون و 400 هزار تومان نیز به رتبه سوم اعطا می شود.
در بخش توالی انتشار مبلغ دو و نیم میلیون تومان به برگزیده اختصاص می یابد.
**9492** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره نشريات دانشجويي تمديد مهلت ثبت نام جوايز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • میزان جوایز ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت