Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - نخستين رويداد استارت آپ ويکند تخصصي در حوزه گاز روز چهارشنبه در دانشکده علوم انساني دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) قزوين آغاز به کار کرد.

مديرعامل شرکت گاز استان قزوين در حاشيه اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: برگزاري اين رويداد با هدف ارايه فکر و ايده هاي خلاق از سوي دانشجويان دانشگاه ها در رشته هاي برق، شيمي، مکانيک، شرکت هاي دانش بنيان، شرکت هاي تامين کننده قطعات گاز، پيمانکاران طرف قرارداد و کارکنان اين شرکت در سراسر کشور برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسماعيل مفرد بوشهري تاکيد کرد: 7 محور تخصصي در اين رويداد شامل شناسايي و ارتقاي توانمندي در روش­هاي پيشرفته و هوشمند نگهداري و تعميرات در حوزه توزيع گاز، توانمندي در زمينه طراحي، مهندسي و بهره­برداري شبکه توزيع و تغذيه و ايستگاه­ها، ارتقا و توسعه سامانه هاي اندازه­گيري مشترکان گاز و بهبود عملکرد فيلتراسيون، کاهش فشار، بودارکنندگي و ارتقاي اندازه­گيري گاز در ايستگاه­هاي تقليل فشار مورد توجه قرار گرفته است.
به گفته وي، شناسايي و ارتقاي توانمندي تکنولوژيک در زمينه فناوري­ها و روش­هاي کارآمد و نوين احداث شبکه­هاي توزيع و تغذيه و ايستگاه ­ها، شناسايي و ارتقا توانمندي تکنولوژيک در زمينه فناوري­هاي پايش و کنترل خوردگي و شناسايي و ارتقاي توانمندي در زمينه روش­هاي جديد بازرسي فني و نشت­يابي خطوط توزيع و تغذيه و انشعابات از ديگر رويکردهاي مورد توجه در نخستين رويداد استارت آپ تخصصي گاز هستند.
اين مسئول يادآور شد: برگزاري رويداد ايده پردازي و تخصصي گاز با همکاري دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) صورت گرفته و تا 23 آذر ماه جاري نيز ادامه خواهد داشت.
مديرعامل شرکت گاز استان قزوين در پايان اضافه کرد: داوران اين رويداد استارت آپي در پايان سه ايده برتر را انتخاب کرده و در نهايت نيز جوايز ارزشمندي به ارايه کنندگان طرح ها اهدا خواهد شد.
8054
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسعود ابراهیمی اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته خدمات مفیدی با شناخت از نیاز جامعه در دوران های مختلف توسط جهاد دانشگاهی به جامعه عرضه شد.

رییس سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی افزود: در نگاهی نو به حوزه فناوری، جهاد دانشگاهی به دنبال نقش آفرینی موثر در زیست بوم فناوری است تا به عنوان نهاد واسط، بتواند سایر اعضای این مجموعه را در کنار یکدیگر جمع کند تا در کنار توانمندی صنایع به نیاز جامعه پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: امید است این اتفاق باعث گسترش هم افزایی در سایر حوزه ها نیز شود تا جهاد دانشگاهی در مسیر هماهنگ سازی بتواند در کشور مثمر ثمر باشد.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی نیز گفت: این رویداد، نماد اعتماد و اراده بین فناواران، صنعتگران و مسوولان است تا این مسیر فرهنگ ساز بتواند مشکلات این حوزه را در صنعت غذا، کوتاه تر کند.

حسین امینی افزود: باید با تمام تلاش خود به اعتبار کشورمان ایران بیفزاییم و این اتفاق با همدلی و نوآوری و سختکوشی میسر و در نهایت امکان حضور در بازار رقابتی فراهم می شود و این در حالی است که قوانین متناقض و یا اجرای ضعیف قوانین باعث دلسردی نخبگان و صنعتگران می‌شود که باید به این موضوع توجه داشت.

وی ادامه داد: این رویداد، آغازی است تا با شناخت مشکلات صنعت غذا، حل آن به دست جوانان نخبه سپرده شود تا گرهی از گره های صنعت بگشاید و جهاد دانشگاهی با تمام توان و ظرفیت خود آماده است تا اهالی صنعت و فناوران را یاری کند که به امنیت غذایی پایدار که نیاز حکمرانی است، دست یابیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا به شناسایی ایده‌های فناورانه منجر می‌شود
  • رویداد استارت آپی در گنبدکاووس با رنگ و بویی انتخاباتی
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی