Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@00:34:47 GMT

جزییات مرگ تلخ تازه داماد گیلانی !

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۰۱۳

رکنا: رئیس پلیس راهور گیلان از تصادف مرگبار یک موتور سوار در کوچصفهان که تازه داماد هم بوده خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس Police راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نقلیه با یک موتورسیکلت در شهرستان کوچصفهان، روز گذشته تازه داماد موتورسوار به علت نداشتن کلاه ایمنی جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موتور سوار جوان در بروز این تصادف Crash مقصر نبوده است، افزود: موتورسواران می‌توانند با استفاده از کلاه ایمنی و توجه به قانون Law راهنمایی و رانندگی بیش از پیش از حوادث Accidents ناگوار جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۱۶۱ فقره تصادف در شهر‌های گیلان رخ داد که از این تعداد سوانح رانندگی ۱۸ فقره تصادف به صورت جرحی بوده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه ۲۱ نفر بر اثر تصادف مصدوم و راهی بیمارستان شدند، افزود: رعایت نکردن سرعت مطمئنه و انحراف به چپ از بیشترین علل تصادف در این مدت بوده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در شهر‌های استان گیلان عادی و روان است، تصریح کرد: بر اساس آمار‌های دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار، در حال حاضر ترافیک در خیابان آزادگان، میدان فرهنگ، تقاطع خیابان‌های پورسینا و پرستار رشت نسبتا پرحجم‌تر از سایر معابر است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! ایرج دانایی‌فر درگذشت +آخرین عکس فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد! جنجال منتشر شدن فیلم سواری گرفتن رئیس اداره برق برای خیس نشدن زیر باران+ فیلم کشف جسد زن 16 ساله باردار در کیسه زباله+عکس فوتبالیست بحرینی در تایلند به دردسر افتاد +عکس این مرد با باد هوا زنده است+ عکس دختر اهوازی سر کلاس سوزن قورت داد /خانواده وی به مدرسه حمله کردند ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police تصادف Crash قانون Law حوادث Accidents پلیس راهور اخبار حوادث رئیس پلیس راهور موتور گیلان تازه داماد موتور سوار عکس دستگیر شد دختر مرد تجاوز تنهایی مادر جوان پسر در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

صبح امروز، تیتر «گزارش یک شهروند از قتل عام درختان توسط شهرداری» در فضای مجازی خبرساز شد. در این فیلم، نشان داده می‌شود که تعداد زیادی درخت، در ضلع غربی باغ موزه قصر، درست در مجاورت دیوار نیروی انتظامی، این درخت‌ها قطع شده اند.

 رکنا خبر داد این درختان دچار آفت و خشک شده بودند. برای این درختان در کمیسیون ماده ۷، مجوز قطع صادر شده است. 

مشخص شده است که این قطع درختان، به جهت رفع خطر، به منظور آسیب نرسیدن به شهروندان انجام شده است.

منبع: رکنا

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • جزییات تازه حکم توماج صالحی؛ تخفیف اعدام، حبس طویل‌المدت است
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • جزییات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان