Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:33:37 GMT

بازدید مسئولان ستاد کل از پشت صحنه یک سریال +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۳۰۷

بازدید مسئولان ستاد کل از پشت صحنه یک سریال +عکس

باشگاه خبرنگاران جوان» سردار فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح، سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (چهارشنبه) از پشت صحنه سریال «سرباز» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی بازدید کردند.

سردار فرحی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیرو‌های مسلح در جلسه‌ای با عوامل سریال گفت: خیلی خوب است که بتوانیم تغییر زندگی افراد را با سربازی رفتن در سریال نشان بدهیم چرا که هم جوانان و هم اطرافیانشان به سربازی تمایل پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیرو‌های مسلح درباره مهارت آموزی در سربازی گفت:فردی که در سربازی جوشکاری یاد می‌گیرد بعد از این دوره می‌تواند از تجربه‌ها و مهارت هایش استفاده کند.

گفتنی است؛ سکانس ورود سربازان جدید به پادگان با حضور فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح و سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح ضبط شد.

حدود ۶۵۰ هنرور در این سکانس بازی می‌کردند که ۴۰۰ نفر از آن‌ها با همکاری نیروی ارتش حضور داشتند.

هادی مقدم دوست که پیش از این سریال «وضعیت سفید» را به همراه حمید نعمت الله نویسندگی کرده بود حالا کارگردانی سرباز را به عهده گرفته است.

«سرباز» عاشقانه­‌ای حماسی به قلم حمید نعمت الله در ۴۰ قسمت ۴۵ دقیقه­‌ای برای شبکه سه سیما تولید می­ شود.

این سریال حکایت سرباز وظیفه ­ای به نام یحیی و همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی­ او است. در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع/ شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، علی هاشمی، افسانه کمالی، فرحناز منافی ظاهر، جواد خواجوی، مهتاب ثروتی و... از بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در فیلم قطعی شده است و بازیگران دیگر هم به تدریج به پروژه اضافه می‌شوند.

«سرباز» محصول مشترک گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و سازمان سینمایی انقلاب و دفاع مقدس (قرارگاه مهارت آموزی) است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ستاد کل نیرو های مسلح پشت صحنه سریال عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • روسیه کنترل کامل یک روستا در «دونتسک» را به دست گرفت
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • ۲۱۳ هزار نفر به جمعیت دانش آموزان هنرستانی اضافه شد
  • سربازان زن صهیونیست دچار حملات پانیک می‌شوند