Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، باتعاملات صورت گرفته از سوی مدیر کل زندانهای استان تهران و مسئولین ذی ربط استانداری و باحضور جوادی مقدم و راعی از دفتر فنی استانداری، حقیقی مدیر منطقه ۶، کنگرلو و عباسی از معاونت بهره برداری و برنامه ریزی و جمعی از مسئولین آبفای شهر ری و حسن آباد جلسه ای به منظور بررسی مشکلات آب مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ در ساختمان اداری مجتمع برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه فرزادی مدیر مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ، ضمن تشریح فرایند جاری خلاصه ای از اقدامات انجام گرفته در جهت ارائه خدمات و چگونگی تامین آب شرب و مصرفی برای مددجویان را به سمع و نظر افراد شرکت کننده در این جلسه رساند.

وی  با اشاره به حجم جمعیت کیفری بر اهتمام و ضرورت توجه خاص مسئولین نسبت به مرتفع شدن برخی از مشکلات را خواستار شد.

در ادامه این جلسه طرفین ضمن تبادل نظر جهت رفع برخی کمبودها مواردی را شامل حفر چاه در مجتمع جهت تامین آب و احیاء یک حلقه چاه دیگر، پیگیری تامین اعتبار، آموزش نحوه صحیح مصرف به مددجویان و تغییر الگوی مصرف،آمادگی آب و فاضلاب روستایی جهت ارائه خدمات در مواقع بحران آبی به مجتمع به تصویب رساندند.

در پایان حاضرین در این جلسه از تجهیزات آبرسانی، حلقه های چاه، موتورخانه ها و سیستم ذخیره آب بازدید کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ندامتگاه تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد