Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا پناهی‌روا، رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی از تدوین سند مدرسه و سلامت روان از سوی نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی خبر داد.

اخبار اجتماعی ایران/ زهرا پناهی‌روا در دومین جلسه کمیته اصلاح آئین‌نامه داخلی نهمین دوره مجلس دانش‌آموزی که صبح امروز با حضور هیات رئیسه و روسای کمیسیون‌ها در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، گفت: شما نمایندگان دانش‌آموز اکنون روی موضوع مدرسه و سلامت روان دانش‌آموز تمرکز کردید تا سند آن را تدوین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع سلامت روان در دوره متوسطه اول و دوم بسیار مهم است.

وی  ادامه داد: در بحث مشاوره روی این موضوع کار می‌کنند این فعالیت به لحاظ محتوایی نیز شکل گرفته است. ورود به بحث نوشتن سند بسیار مهم است که به کمک هم باید موضوع محتوایی را حل کنیم.

رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی افزود: سندی که شما تدوین می‌کنید باید عملیاتی شود و در راس کار‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد، همچنین این سند باید منشا خیر و برکت از این دوره مجلس به صورت کارشناسی شده باشد.

پناهی‌روا در ادامه گفت: عصر امروز دیدگاه شورای عالی آموزش و پرورش را در چارچوب تدوین سند بررسی می‌کنیم. محتوای سند به صورت مشترک با آموزش و پرورش و حوزه مشاوره باید آغاز شود./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شلالوند روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در راستای توسعه اشتغال پویا، با محوریت ظرفیت سازی برای اشتغال مددجویان، اقدامات حمایتی مناسبی برای زندانیان ندامتگاه خورین ورامین و خانواده‌های آنان صورت گرفته است.

شلالوند افزود: آموزش مهارت‌های شغلی و حرفه‌آموزی در ندامتگاه خورین ورامین امروز با جدیت دنبال می‌شود تا به عنوان یک راهکار مناسب، زمینه اشتغال زندانیان به ویژه پس از آزادی فراهم شود.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین با اشاره به موضوع مهم اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه ورامین در فضای زندان با آموزش‌های مناسب هم اکنون مشغول به کار هستند.

وی همچنین افزود: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی و اشتغال، برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیر ندامتگاه خورین ورامین ادامه داد: از ابتدا سال جاری، ۲۵۰ زندانی در دوره‌های حرفه‌آموزی ثبت نام کردند، تا علاوه بر آموزش، مدرک حرفه‌آموزی از سازمان فنی‌حرفه‌ای دریافت کنند.

وی گفت: در سال گذشته تعداد ۹۰۳ زندانی پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون، موفق به کسب گواهینامه فنی حرفه ای شده اند.

گفتنی است به همت مسئولین ندامتگاه خورین شهرستان ورامین در حال حاضر، تعداد ۶۷۰ مددجو به صورت نشسته و ۹۵ نفر در کارگاه‌های این ندامتگاه مشغول به کار هستند.

کد خبر 6088194

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی