Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:08:01 GMT

پرسپولیس و تراکتورسازی به جریمه نقدی محکوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۰۶۵۳

پرسپولیس و تراکتورسازی به جریمه نقدی محکوم شدند

تهران- ایرنا- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را درباره دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی صادر کرد که براین اساس هر دو تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه محکوم شده و از بابت تکرار تخلفات تماشاگرانشان به برگزاری بدون تماشاگر تهدید شده اند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی تماشاگران به بازیکن تیم مقابل رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تیم پرسپولیس را به جریمه نقدی 100 میلیون ریالی محکوم کرد.
همچنین تیم تراکتورسازی تبریز نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به تیم مقابل باید جریمه نقدی 100 میلیون ریالی پرداخت کند.
کمیته انضباطی همچنین کاظم محمودی، سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز را نیز به دلیل اعتراض مکرر به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم کرد.
کمیته انضباطی اعلام کرد اگرچه با تجویز مقررات انضباطی و با توجه به دفعات ارتکاب تخلف از سوی تماشاگران هر دو تیم، کمیته انضباطی می تواند این تیم ها را به انجام مسابقه خانگی بدون حضور تماشاگران خودی محروم کند.
این کمیته اعلام کرده است که از اعمال محرومیت برای تماشاگران تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی خودداری و بر جریمه نقدی بسنده کرده هرچند که این اقدام به معنای رویه کمیته و توسل به جریمه نقدی در موارد بعدی نیست.
براساس این گزارش کمیته انضباطی به مسئولین هر دو باشگاه تذکر داده است که با اعمال تمهیدات و نظارت لازم موجباتی را فراهم کنند تا از بروز تخلفات تماشاگران که سبب خدشه به محیط ورزشگاه ها و دلسردی علاقمندان واقعی فوتبال می باشد، جلوگیری کنند و در غیر این صورت به هر میزان که ضروری باشد، مسابقات تیم ها با استفاده از مقررات انضباطی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران برگزار و ضمن آن جریمه نقدی حداکثری تعیین خواهد شد.

** جریمه نقدی ماشین سازی، پدیده و سپاهان
بنا به اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و سپاهان اصفهان در حالی برگزار شد که تماشاگران تیم ماشین سازی تبریز اقدام به فحاشی به یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر و اهانت به داور مسابقه کردند. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
ضمن اینکه رضا مرادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض به داور که سبب التهاب در ورزشگاه و اخراج وی شد و اهانت به تیم داوری، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
یوسف بخشی زاده، مربی تیم ماشین سازی تبریز به دلیل اعتراض های مکرر و تحریک تماشاگران که منجر به اخراج وی شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرده است که خالد شفیعی، بازیکن تیم سپاهان پس از اتمام مسابقه و اعتراض مکرر به داور که باعث تحریک تماشاگران خودی شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.
تیم سپاهان اصفهان به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور بازی باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: با بررسی دفاعیه تیم سپاهان اصفهان مبنی بر استعلام اخذ شده از کانون هواداران باشگاه و عوامل ذیربط در خصوص عدم تخلف و فحاشی از سوی تماشاگران تیم سپاهان، حسب ماده 96 مقررات انضباطی اصل بر صحت گزارشات مقامات رسمی است ضمن آنکه باشگاه در جهت صحت ادعا و مدارک و مستندانی ارسال نداشته است.
دیدار تیم های پدیده مشهد و سایپا تهران برگزار و از سوی تماشاگران تیم پدیده مشهد تخلفاتی مبنی بر اهانت به تیم مقابل و هوادارانش رخ داد. این تیم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
ورزشی**م.ت**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ در حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات هوادار منتسب به سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس آمده است: درباره گزارش ابرازی علیه هوادار منتسب به باشگاه سپاهان اصفهان مبنی بر ارتکاب رفتار توهین آمیز در ورزشگاه آزادی در جریان مسابقه دو تیم پرسپولیس و سپاهان در مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۲ از سری رقابت های لیگ برتر کشور، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مفاد مطالب عنوان شده از سوی هوادار موضوع گزارش که در جریان تحقیقات هویت نامبرده نصرا...گرگزن مشخص شده است و اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می شود.

بیشتر بخوانید؛ تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی

بنابراین مستند به مواد ۶۰ و ۷۱ مقررات انضباطی نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

رای صادره با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف قابل اجرا بوده و ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف فدراسیون خواهد بود.

ضمنا پرونده جهت رسیدگی به تخلفات سایر اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی مفتوح خواهد بود.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی بدون گل همراه شد.

در این دیدار از سوی هوادار منتسب به سپاهان، صحبت‌های عجیبی خطاب به هواداران پرسپولیس صورت گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229411 برچسب‌ها سپاهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد/ جریمه نقدی صنعت نفت و ملوان
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی