Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - نماينده ولي فقيه در خوزستان گفت: توطئه هاي دشمن در دهه هاي گذشته تاکنون، ذره اي از وفاداري عشاير غيور عرب خوزستاني نسبت به انقلاب اسلامي کم نکرده بلکه باعث تقويت روحيه انقلابي آنها شده است.

به گزارش ايرنا آيت ا... سيد محمدعلي موسوي جزايري روز چهارشنبه در همايش بيعت مجدد با ولايت فقيه و تجديد ميثاق نخبگان عشاير عرب خوزستان با آرمان هاي انقلاب اسلامي در آستانه فرا رسيدن چهلمين پيروزي انقلاب بيان کرد: عشاير عرب خوزستان در طول تاريخ انقلاب اسلامي نقش مهمي داشته و همواره حامي ولايت فقيه و اين نظام اسلامي بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: گردهمايي اقوام و به ويژه عشايرعرب خوزستان در اين همايش بزرگ پيام هاي کوبنده اي براي دشمنان دارد تا آنها بدانند که توطئه ها ذره اي از وفاداري آنان را نسبت به اين انقلاب کم نکرده است.
نماينده ولي فقيه در خوزستان ادامه داد:دشمنان انقلاب و نظام در طول دهه هاي گذشته به روش هاي مختلف قصد آسيب رساندن به نظام را داشته اما همواره با مشت محکم مردم ولايتمدار ايران و به ويژه اقوام غيور خوزستاني روبه رو، و عقب نشيني کرده اند.
وي گفت: بي شک توطئه هاي دشمن و سوء استفاده آنها از مشکلات منطقه راه به جايي نخواهد برد چرا که تاريخ نشان داده اسلام همواره بر دشمنانش پيروز است.
آيت ا... موسوي جزايري ادامه داد: اعتقاد به ولايت اميرالامومنين(ع) همواره نجات دهنده ما برابر نيرنگ هاي دشمن بوده و ايران اسلامي با تدبير رهبر معظم انقلاب و ولايتمداري ملت خود ، مقابل توطئه هاي دشمنان ايمن است.
وي در ادامه گفت: همواره درملاقات هايي که با رهبر معظم انقلاب داريم، ايشان پيگير مسايل و مشکلات مردم خوزستان بوده و سلام خود را به عشاير غيور عرب خوزستان و ساير اقوام اين استان مي رساند.
همايش بيعت مجدد با ولايت فقيه و تجديد ميثاق نخبگان عشاير عرب خوزستان با آرمان هاي انقلاب اسلامي در آستانه فرا رسيدن چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور جمعي از مسئولان استاني در سرسراي امام خامنه اي مجتمع فجر سپاه خوزستان برگزار شد.
7152/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • بازدید استاندار گیلان از حوزه هنری انقلاب اسلامی استان
  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن