Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@18:50:50 GMT

سازمان تبلیغات نیازمند نیروهای جان بر کف است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۱۱۰۹

سازمان تبلیغات نیازمند نیروهای جان بر کف است

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی امروز 21 آدرماه در نشست مدیران سازمان تبلیغات اسلامی که در سالن جلسات مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، با تاکید بر نگاه مقام معظم رهبری در زمینه جوان گرایی سازمان تبلیغات، گفت: این نگاه باید مورد توجه قرار بگیرد و توجه شود تا نیروهای جوان در این سازمان مشغول فعالیت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه هیچ کس نباید در برابر جوان کردن سازمان تبلیغات مقاومت داشته باشد، اظهار کرد: اسلام و انقلاب برای ما نیست و صاحب کشور امام زمان(عج) است وباید در راستای مصلحت الهی گام برداریم و هیچ گاه منافع شخصی را در نظر نگیریم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم تصریح کرد: برخی از تجربیات گذشته به ما پیام می دهد که برای جایگزین نیروهای جوان باید به خوبی اقدام شود و نگاه خوبی داشته باشیم، اگر قرار باشد که نیروهای جوان نقش آفرینی کنند باید نیروهای پخته فرهیخته ای باشند که نخواهیم پس از چند سال آسیب شناسی شود.

 اسکندری بیان کرد:سازمان تبلیغات اسلامی سازمانی بی تشریفات است و مجموعه ای بی توقع تر از سازمان تبلیغات وجود ندارد، بسیاری از استانداران و مسئولین به این موضوع اذعان کردند که اگر ده تومان به سازمان تبلیغات بدهیم صد تومان کار انجام می شود.

 وی افزود: سازمان تبلیغات نیازمند نیروهای جان برکف است و نیروهایی می خواهد که خانه و زندگی آنها ابتدا کارشان باشد و سپس خانواده و توجه ویژه ای به فعالیت های سازمان داشته باشند.

 مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم حرکت در مسیر ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: انقلاب اسلامی موهبت الهی است و تحت هیچ شرایطی برای تقویت آن کوتاه نمی آییم، ساده زیستی و روحیه انقلابی از جمله خصوصیات مدیران استانی سازمان تبلیغات است.

اسکندری ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید جذب حداکثری و دفع حداقلی داشته باشیم و باید برای ملت ایران  باهر طرز تفکر و مذهب و ایده‌ای برنامه داشته باشیم و تنها قشر خاصی موردنظر ما نباشد.
 
وی افزود: مدیران سازمان باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند که نشاط اجتماعی را در برنامه های خود داشته باشند و پیوست فرهنگی برای همه طرح های عمرانی و غیر عمرانی کشور داشته باشیم.
 
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با بیان این‌که قم خاستگاه انقلاب اسلامی است ادامه داد: پیوست فرهنگی باید در این کشور وجود داشته باشد و نباید بگذاریم طرحی در استان قم بدون توجه به پیوست فرهنگی مورد بهره برداری قرار بگیرد.
 
وی در پایان اظهار کرد: اگر مبلغین ما نتوانستند اسلام انقلابی را تبلیغ کنند مقصر سازمان نیست و باید نیازهای خود را از دستگاه انقلابی بخواهیم.


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند

دو کلیه و کبد جوان ارومیه‌ای که دچار مرگ مغزی شده بود به سه بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌غربی، فرهنگ اهدا عضو سنت حسنه‌ای است که هم برای بیماران با شرایط مرگ مغزی به عنوان باقیات صالحات محسوب شده و هم باعث نجات بیمارانی می‌شود که در صف انتظار برای مرگ بر اثر نرسیدن عضو هستند.

طبق آیه شریفه قرآن هرکسی جانی را نجات دهد انگار کل جامعه و انسان‌ها را نجات داده و این می‌تواند نصب‌العین برای همه ما در خصوص ضرورت فرهنگ‌سازی برای اهدا عضو و نجات جان انسان‌ها باشد.

در جدیدترین مورد از اهدا عضو، اعضا بیمار مرگ مغزی اهل ارومیه با ایثارگری و اجازه خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شد.

در این راستا دو کلیه و کبد جان‌بخش شادروان امیر محمودی موجب نجات جان سه بیمار نیازمند پیوند شد.

جان‌بخش امیر محمودی متولد سیزدهم خرداد ۱۳۷۷ بود که در شهر کرج دچار مرگ مغزی شده و والدین وی اجازه اهدا اعضایش را دادند.

آن مرحوم امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در فاز دوم قطعه ۴۹ باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

کد خبر 750394

دیگر خبرها

  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی