Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری ۹۷ تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، به منظور مشارکت اصحاب رسانه و شهروندان در مدیریت شهری و تقویت روند ارتباط کارشناسان و مدیران شهری با رسانه های ارتباط جمعی و مسئولیت پذیری سه جانبه مدیران، شهروندان و رسانه ها در عرصه های گوناگون شهری، «جشنواره رسانه های شهری سال ۹۷» از سوی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه های شهری ۲۰ آذرماه اعلام شده بود که به دلیل ارسال حجم بالایی از آثار در روزهای منتهی به تاریخ مذکور، بنا به درخواست متقاضیان مهلت اعلام شده به مدت یک ماه تمدید شد.

زیست شهری، سبک زندگی، اخلاق و حقوق شهروندی، حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ بهداشت اجتماعی، کاهش آلودگی هوا، اقتصاد شهری، بازآفرینی شهری و حکمروایی خوب شهری از محورهای موضوعی این جشنواره است. همچنین این رویداد در سه رشته مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت های خبری- تحلیلی، رسانه های شنیداری و رسانه های دیداری برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرنوشت، جایزه ویژه جشنواره به بهترین اثر رسانه ای با موضوع «میراث فرهنگی- میراث طبیعی» اهدا می شود. جوایز نفرات برتر هم به ترتیب؛ ۵۰، ۳۵ و ۲۰ میلیون ریال است.

گفتنی است؛ هر شرکت کننده می تواند فقط در ۲ بخش، سه اثر را سامانه جشنواره ارسال کند. متقاضیان شرکت در جشنواره رسانه های شهری ۹۷ نیز می توانند تا تاریخ ۲۰ دی ماه با مراجعه به سایت Tehran.ir/rasaneh۹۷-tehransama.ir آثار خود را ارسال کنند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره رسانه های شهری رسانه های شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد

به گزارش «تابناک»، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری  و اطلاعیه‌های تاریخ‌ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به  مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ دهم اردیبهشت ماه برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری  نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه جاری، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • مهلت انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت