Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بازشماري آراي انتخابات پارلماني افغانستان در کابل پايتخت اين کشور که باطل اعلام شده بود، آغاز شد.
به گزارش پارس‌تودي، کميسيون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد، بر اساس توافقات جديد با کميسيون رسيدگي به شکايت‌هاي انتخابات، روند باز شماري آراي انتخابات پارلماني کابل (پايتخت افغانستان) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش کميسيون مستقل انتخابات افغانستان، اين کميسيون درباره چگونگي بازشماري آراي انتخابات پارلماني کابل با کميسيون رسيدگي به شکايت‌هاي انتخابات به توافق رسيده است.
«عبدالعزيز ابراهيمي»، سخنگوي کميسيون مستقل انتخابات افغانستان گفت، تيم‌ کاري بازشماري آراي انتخابات پارلماني اين کشور از 200 تن به 110 نفر کاهش پيدا کرده و شمار ناظران نيز از دو نفر به پنج نفر افزايش يافته است.
کميسيون رسيدگي به شکايات انتخابات افغانستان يک هفته پيش آراي انتخابات مجلس اين کشور در کابل را به دليل تخلفات گسترده انتخاباتي باطل اعلام کرد، اما کميسيون مستقل انتخابات، اين تصميم را رد کرد و آنرا سياسي، عجولانه، و بدون مدرک دانست.
انتخابات مجلس نمايندگان افغانستان 20و 21 اکتبر 2018 برگزار شد.
138/118
بيشتربخوانيد:
تظاهرات مردم افغانستان در اعتراض به‌تقلب در انتخابات
گزارش: ابطال نتايج انتخابات کابل
کليدواژه افغانستان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان
  • همکاری‌ چین در زمینه‌های اقتصادی تجاری با افغانستان
  • از سرمایه گذاری پکن در افغانستان حمایت می کنیم
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود