Web Analytics Made Easy - Statcounter

رشت - ایرنا - مسابقات بسکتبال قهرمانی لیگ جوانان کشور از عصر چهارشنبه در رشت آغاز شد.

به گزارس خبرنگار ایرنا در این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال جوانان خانه بسکتبال رشت ، پارسه تهران ، آکادمی 24 مشهد و فراز تهران حضور دارند که به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
در اولین دیدار برگزار شده این دوره از رقابت ها ، تیم های بسکتبال جوانان پارسه و فراز تهران رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال جوانان فراز تهران با نتیجه 77 بر 56 حریفش را شکست داد تا این مسابقات را با پیروزی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور به مدت سه روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت برگزار می شود که در نهایت تیم های اول و دوم این گروه به مرحله بعدی این رقابت ها صعود خواهند کرد.
سرپرست هیات بسکتبال استان در خصوص برگزاری این مسابقات نیز گفت: رقابت بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور در هشت گروه برگزار می شود که گیلان یکی از میزبانان مرحله اول این رقابت هاست.
محمد رفیعی افزود: در پایان نیز دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد که در این مرحله نیز 16 تیم راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت تیم های برتر این مسابقات معرفی شوند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال قهرماني كشور گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.
سلیمی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های‌ آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا