Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،  کلنگ احداث نخستین هتل هفت ستاره‌ طلایی مجهز به انرژی خورشیدی با حضور محمد رضا عارف رئیس فراکسیون مجلس و غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش ، سرمایه‌گذار خصوصی این هتل در جزیره‌ی کیش به زمین زده شد

حسین رباتی سرمایه گذار این پروژه در خصوص چگونگی ساخت این هتل زیبا و مدرن گفت :  این هتل در زمینی به وسعت ۱۶ هزار مترمربع و در ۱۰ طبقه ساخته می شود و دارای هزار اتاق با استانداردهای هتل های ۷ ستاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برآورد هزینه اجرای این پروژه ۴۰۰ میلیارد تومان است و تا سال ۱۴۰۱ هجری شمسی به بهره برداری خواهد رسید.

رباتی در ادامه به شاخصه های تمایز این هتل در جزیره کیش اشاره نمود و گفت : بهره گیری از متدهای نوین و مدرن معماری، بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از انرژی خورشیدی، مذاکره با برندهای برتر هتل سازی بین المللی برای فعالیت یکی از این برندها در این هتل و ساخت بر اساس استانداردهای روز دنیا از شاخصه های تمایز این هتل در جزیره کیش است.

سرمایه گذار هتل طلایی کیش در پایان به بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های معماری روز جهان، مدرنترین تجهیزات در این هتل ۷ ستاره اشاره نمود و افزود  : این پروژه با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های معماری روز جهان، مدرنترین تجهیزات و بهترین خدمات با نظر داشت حال و هوای بومی و نیاز گردشگران داخلی و جهانگردان طراحی شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از پارک لاله به وسعت دو هزار متر توسط شهرداری حصار کشی شده است، یادآور شد: قرار است در این بوستان یک فضای فرهنگی ساخته شود. وقتی گفته می شود ساخت و ساز بدون قطع درختان انجام می شود سوال ما این است که در هر ۲ هزار متر هیچ درختی وجود ندارد؟ در این بوستان درختان ارزشمند و تنومندی وجود دارد. گویا دستور توقف ساخت و ساز در بوستان صادر شده و از شهردار تهران درخواست داریم نسبت به اطلاع رسانی دقیق اقدام کند و دستور دهد حصارهایی که دور این بوستان کشیده شده، برداشته شود. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳ میلیارد تومان برای ساخت پلاژ در جزیره خارک
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • خسارت طوفان و تند باد به زیر ساخت و شبکه برق هرمزگان
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • سوال معنادار عضو زن شورای شهر به حصارکشی پارک لاله | فیلم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد