Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مازنی گفت: توازن روابط بین الملل، آموزش نیروی انسانی، تعیین اولویت های گردشگری، تبدیل تهدیدها به فرصت ها و ایجاد درک مشترک از ضرورت های صنعت گردشگری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حجت الاسلام احمد مازنی» امشب (چهارشنبه ۲۱ آذر) در افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری فارس برگزاری چنین نمایشگاه هایی را سبب رشد و رونق کیفیت صنعت گردشگری خواند و گفت: اولین ضرورت در صنعت گردشگری ایجاد درک مشترک بین تمام عوامل موثر در گردشگری است و این شامل تمام ذی نفعان دولتی، مردمی و خصوصی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نگاه های متفاوت در این حوزه، بیان کرد: یکی از مشکلات در حوزه فرهنگی تفاوت دیدگاه های صاحب نظران است، به طور مثال در مورد موسیقی خیابانی عده ای عدم برخورد با آنها و عده ای برخورد با آنها را امضحلال فرهنگی می دانند.

 

نماینده مردم تهران مجلس افزود: باید زمینه حضور گردشگران خارجی در کشور را ایجاد کنیم و عده ای مخالف این کار هستند باید برای گردشگری مطلوب جمهوری اسلامی به یک جمع بندی رسید، گردشگران به دنبال فساد نیستند بلکه با علاقه به تمدن و تاریخ چند هزار ساله به ایران سفر می کنند.

 

وی با بیان اینکه باید با گفتگو به یک موازنه در این زمینه رسید، اظهار کرد: ضرورت بعدی آموزش سرمایه انسانی است، باید به لحاظ اطلاعات و شناخت در راستای هدف مسائل آموزشی را برنامه ریزی کنیم که مهم ترین بخش آن آموزش در حوزه فناوری و به روز شدن است.

 

حجت الاسلام مازنی ضرورت سوم را ایجاد توازن در روابط بین الملل خواند و تصریح کرد: زمانی که تروریست را محاکمه می کنیم باید با دنیا کار کنیم، حوزه گردشگری برای رونق نیازمند توازن با کشورهای دیگر است و باید به جز اسرائیل با تمام دنیا صلح کنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ببان کرد: چهارمین ضرورت تعیین اولویت های گردشگری است، در حوزه گردشگری مذهبی ما سه نقطه اصلی در مشهد، قم و شیراز داریم و کلیساهای تاریخی زیادی در ادیان دیگر نیز داریم که باید زمینه بازدید از این نقاط فراهم شود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بدون اولویت بندی سرمایه هدر می رود، گفت: ضرورت بعدی تبدیل تهدیدها به فرصت ها است، ما در شرایط تحریم اقتصادی و فروش نفت باید صنعت گردشگری و اقتصاد فرهنگ را جایگزین کنیم و این ما را از وابستگی نجات می دهد.

 

وی با تأکید بر اینکه ایران به وحدت و تلاش نیاز دارد، عنوان کرد: طرح های حوزه گردشگری در مجلس تصویب شده و با نهایی شدن آن، سازمان گردشگری به سازمان پویاتری تبدیل می شود.

 

حجت الاسلام مازنی افزود: در لایحه مذکور شاهد افزایش ۸۰ درصدی بودجه سازمان و افزایش یکصد درصدی حفظ و نگهداری آثار تاریخی خواهیم بود.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند استان بوشهر معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی شیراز کرمان هرمزگان بجنورد خراسان شمالی نمایشگاه گردشگری پارس دهمین نمایشگاه گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری فارس ظرفیت های گردشگری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، سیدجلال‌الدین نورموسوی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت) در نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز بیان کرد: افزایش تاب‌آوری صنعت گاز در برابر حملات سایبری و بازآوری آن در صورت وقوع حمله، از مهم‌ترین اقدام‌هایی است که برای آن برنامه‌ریزی خوبی انجام شده، اما به روزآمدشدن مداوم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه عمده انرژی کشور را شرکت گاز تأمین می‌کند، هوشیاری و مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های این صنعت را موضوعی حیاتی و ضروری دانست.

مدیر اچ‌اس‌ئی شرکت ملی گاز ایران گفت: تجربه نشان می‌دهد برای جلوگیری از حوادث باید درس‌آموزی داشته باشیم، زیرا بسیاری از حوادث در وضع مشابه رخ می‌دهند و دوره‌های درس‌آموزی از حوادث نیز به این منظور برگزار می‌شود.

کد خبر 6099712 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • قوانین باید متناسب با زمان و شرایط فعلی اصلاح شوند
  • برای آزادی سه گروگان، می‌خواهم وارد مجلس شوم /به هیچ وجه از مجلس خودرو نخواهم گرفت
  • نمایندگان پیروز انتخابات بهبود معیشت مردم را در اولویت قرار بدهند
  • قانون‌گذاری هوش مصنوعی اولویت مجلس نیست/ باید خط قرمزها روشن شود
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • صنعت مازندران نیم مرده است/حرائم بلای جان سوادکوه
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • ضرورت مراقبت پیوسته از زیرساخت‌های صنعت گاز
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی