Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@02:27:03 GMT

محکومیت وکیل سابق ترامپ به ۳ سال زندان

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۷۳۲

محکومیت وکیل سابق ترامپ به ۳ سال زندان

رکنا: مایکل کوهن، وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا به سه سال زندان محکوم شد.

به گزارش رکنا، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مایکل کوهن، وکیل سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به سه سال زندان Prison محکوم شد.

در پی برگزاری جلسه دادگاه مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ، قاضی Judge دادگاه او را به اتهام پرداخت حق السکوت به دو زن در پی رابطه نامشروع ترامپ Trump پیش از انتخاب به سمت ریاست جمهوری به سه سال زندان محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قاضی این دادگاه کوهن را به اتهام دروغگویی به کنگره آمریکا درباره مسئله روسیه در کمپین انتخابات ۲۰۱۶ به دو ماه زندان دیگر محکوم کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

پیام صابری همسر زیبا بروفه چرا ایست قلبی کرد؟ این مرد در لرستان خود را زن جا زد و سراغ مردها رفت ! بی هوش شدن رضا رشید پور در آنتن زنده /تکرار یک اتفاق دستگیری قاتل شیطان صفت دختر 14 ساله پس از 45 سال+عکس این پدر هوسباز به دو فرزندش هم رحم نکرد+عکس زنم در خیاطی یعقوب با او تنها بود! / خون جلوی چشمانم را گرفت! واریز بسته حمایتی به حساب بازنشستگان تا روز شنبه ! وحشتناکترین بی شرمی یک مرد! / او به تمساح غول پیکر رحم نکرد / تمساح افسرده شد + فیلم قتل فجیع/ پسر شیرازی با ماشین از روی مادر خود رد شد ! فیلم شکنجه وحشتناک در کمپ ترک اعتیاد رامسر / پشت بیسیم چه کسی دستور می داد ! زمان واریز یارانه آذر 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا 2 دختر تهرانی با لباس پسرانه در سفره خانه ها مشروب سر میزها می بردند! + جزییات عجیب دریده شدن قلب یک زن در جاسک ! / قاتل در اتوبوس مسافربری محاصره شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: زندان Prison قاضی Judge رابطه نامشروع ترامپ Trump رئیس جمهور آمریکا زندان وکیل ترامپ محکوم شد عکس دستگیر شد تجاوز مرد جوان پسر ساعت دختر در خیابان پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، کریستوفر اوریه در تاریخ 13 جولای 2020 مقابل کلوبی شبانه توسط کووی کدویور کشته شد و قاتل یک روز بعد پس از این اتفاق با پای خودش به مقر پلیس رفت و خودش را به عنوان قاتل معرفی کرد و بازداشت شد.

این جوان که در زمان وقوع حادثه 26 سال داشت و برادر اوریه بود که ستاره سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام است و در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای توپ می‌زند به ضرب گلوله کشته شد اما گفته شده است که اسلحه‌ای که با آن به قتل رسید هرگز پیدا نشد.

گفته شده است که قاتل به این موضوع اعتراف کرده است که این اقدام را پس از بحث بر سر مسائل عاشقانه انجام داده است. در واقع هر دوی آنها عاشق یک دختر شده بودند و این موضوع باعث شده است که دست به قتل برادر اوریه بزند.

در نهایت پس از چهار سال و برگزاری جلسات متعدد، دادگاه اعلام کرد که قاتل باید 23 سال در زندان باشد. اوریه به دلیل حضور در ترکیه نتوانست مادر و پدرخوانده‌اش را در این جلسه همراهی کند اما نامه‌ای نوشت که قرائت شد: «من نمی‌خواهم حواس جمع را از موضوع اصلی و ضروری پرت کنم. زندگی کریستوفر توسط یک قاتل به پایان رسید. من مردی هستم که خانواده‌اش تا همیشه از هم پاشیده است.»

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟