Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم نفت‌ مسجد سلیمان گفت: در آن صحنه من حسینی را گرفتم اما قبل از آنکه خودش را به زمین بیندازد او را رها کردم و به نوعی نبود که داور خطای پنالتی بگیرد. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، یوسف وکیا پس از تساوی تیم خود مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازی سختی را شاهد بودیم، تیم ذوب‌آهن چند هفته‌ از لحاظ  نتیجه‌گیری به آنچه که می‌خواست نرسیده بود ولی ما در چند هفته اخیر در نتیجه‌گیری خوب عمل کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما در 4 بازی اخیر خود 10 امتیاز به دست آورده‌ایم و این در حالی است که در این بازی نیز ما به دنبال یک نتیجه خوب بودیم اما شرایط محیا نشد، همین که با یک امتیاز اصفهان را ترک کردیم خوب است.

علیرضا مرزبان: تیمم در لیگ برتر بماند مرکز بیماران سرطانی مسجدسلیمان را ترمیم می‌کنم/ از یک امتیاز بازی با ذوب‌آهن بی‌نهایت خوشحالیماصفهان| تساوی میانه جدولی‌ها در بازی سرد و بی‌روح؛ ذوب‌آهن صفر- صنعت نفت آبادان صفراصفهان| اعتراض شدید هواداران ذوب‌آهن به تصمیمات داوری

بازیکن تیم نفت‌ مسجد سلیمان درباره صحنه مشکوک به پنالتی بیان کرد: در آن صحنه من حسینی را گرفتم اما قبل از آنکه خودش را به زمین بیندازد او را رها کردم و به نوعی نبود که داور خطای پنالتی بگیرد، من حسینی را شارژ کردم اما پنالتی نبود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ن

R41346/P1361/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی آرسنال و بورنموث با نتیجه بدون گل دنبال می‌شد، پیش از پایان نیمه نخست برخورد به وجود آمده میان کای هاورتز با مارک تاوارس دروازه‌بان بورنموث از نظر داوید کوته داور این بازی و همچنین با تایید کمک داور ویدیویی، به سود آرسنال یک پنالتی بسیار عجیب اعلام شد. 

در این صحنه از نماهای مختلفی که نشان داده شده هیچ برخورد خاصی میان این دو نفر دیده نمی‌شود، الا اینکه هاورتز پای خود را به پای دروازه‌بان بورنموث گیر می‌دهد. بوکایو ساکا با گل کردن پنالتی اعلام شده توسط VAR گل اول بازی را به ثمر رساند تا شاگردان آرتتا در پایان نیمه نخست برنده به رختکن بروند.

آرسنال در نیمه دوم هم از حریف یک گل دریافت کرد که این گل توسط وی‌ای‌آر رد شد.

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • حسینی: تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد