Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@12:29:06 GMT

فرهنگ جوامع در گرو ورزش معنا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۴۹۹۰

فرهنگ جوامع در گرو ورزش معنا می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرهنگ جوامع در گرو ورزش معنا می‌شود، گفت : استفاده از اعتبارات کشوری در اعتلای ورزش‌های بومی و محلی استان کرمانشاه امری ضروری است.

وی گفت : مدیریت استان باید در همه عرصه‌های مختلف ارتقا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی به اهمیت مدیریت عرصه ورزشی تاکید کرد و گفت: افول رشد ورزش کشور ناشی از عدم مدیران حرفه‌ای است.

این مسوول گفت: در حوزه ورزش بومی محلی مدیران خوبی از جمله آقای بهروش در راس کار استان کرمانشاه قرار دارند و در راستای حمایت از مطالبات ورزشکاران در حال خدمت هستند.

وی سهم تامین اعتبارات ورزشی در استان و کشور را جزو وظایف مسوولان مربوطه براساس شاخص‌های جمعیتی دانست و عنوان کرد: تامین این میزان اعتبار از وظایف مدیران و مسوولان مربوطه در عرصه‌های مختلف به ویژه ورزش است که باید از ظرفیت و امکانات لازم بهره برداری مناسب را به عمل بیاورند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استفاده از اعتبارات خزانه در راستای اعتلای ورزش‌های استان کرمانشاه و کشور را مورد تاکید ما قرار دارد.

وی عنوان کرد: به عنوان نماینده مردم هر میزان در توان دارم برای ترویج، تشویق و ارتقای ورزش بومی و محلی استان کرمانشاه تلاش خواهم داشت.

این مسوول سلامت روح، روان و جسم افراد جامعه را در گرو توجه به ورزش دانست و گفت: ورزش برای استخدام انرژی مورد نیاز انسان و نیز برای رسیدن به رشد و توسعه استان حائز اهمیت است، لذا فرهنگ هر جامعه نیز در گرو توسعه رشته‌های ورزشی معنا می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

لزوم استفاده از اعتبارات کشوری در اعتلای ورزش‌های بومی و محلی کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک

وحید امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه با اشاره به جایگاه کرمانشاه در حوزه گردشگری خوراک در کشور، گفت : باتوجه به اینکه کرمانشاه دومین جهانشهر خلاق خوراک ایران به شمار می‌رود، لذا باید به معرفی ظرفیت‌های استان در حوزه گردشگری خوراک بپرداریم. 

وی افزود: به این منظور امسال در تلاشیم تا با تدارک برنامه‌ها و رویداد‌های مختلفی روی گردشگری خوراک در استان تمرکز داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان تصریح کرد: یکی از این برنامه ها، برگزاری اولین جشنواره خوراک در محور تاریخ و تمدن با همکاری سه استان غرب کشور یعنی کرمانشاه، همدان و کردستان است. 

وی از برگزاری اولین رالی خوراک در استان هم به عنوان یکی دیگر از این رویداد‌ها نام برد و گفت: مقرر شده این رویداد با همکاری کانون اتومبیلرانی و فدراسیون گردشگری خوراک ایران در کرمانشاه برگزار شود و در طی مسیر رالی، خوراک‌های بومی کرمانشاه که مناسب برای مسافرت‌ها است، پخت شود. 

امیری از راه اندازی آشپرخانه صنعتی آموزش آشپزی، آکادمی گردشگری خوراک و خانه خلاق گردشگری خوراک در کرمانشاه خبرداد و گفت: این سه مرکز قرار است با همکاری بخش خصوصی در کرمانشاه راه اندازی شوند تا گامی برای آموزش آشپز‌های ماهر در زمینه خوراک‌های بومی، تهیه و پخت غذا‌های محلی و نوآوری در این غذا‌ها باشد. 

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه از نیمه‌های تیرماه شروع ماه محرم را در پیش خواهیم داشت، بنابراین تلاش شده تا این رویداد‌ها را پیش از شروع این ماه برگزار کنیم. 

معاون گردشگری استان تاکید کرد: علیرغم اینکه کرمانشاه خوراک‌های بومی و اصیل بسیار خوشمزه‌ای دارد که قابلیت معرفی به تمام علاقمندان به گردشگری خوراک را در ایران دارند، اما متاسفانه در سال‌های گذشته تنها دو خوراک کرمانشاه یعنی دنده کباب و خورشت خلال معروف شده که باید با رویداد‌های مختلف زمینه‌ای برای معرفی سایر خوراک‌های بومی و اصیل استان داشته باشیم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • جشنواره بازی‌های بومی محلی در میناب
  • جشنواره بازی های بومی محلی در میناب
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • ۶ خانه فرهنگی ایران در پاکستان فعال می‌شود
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی