Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:51:56 GMT

دانیال زنده قهرمان رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۰۹۴

دانیال زنده قهرمان رقابت‌های اسنوکر زیر ۲۱ سال شد

مرحله فینال رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر زیر ۲۱ سال برگزار شد و طی آن دانیال زنده از استان تهران با برتری مقابل شروین امیدوار از استان فارس به مقام قهرمانی رسید. ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، مرحله فینال رقابت‌های جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته اسنوکر زیر21 سال امروز چهارشنبه بیست و یکم آذرماه برگزار شد و طی آن دانیال زنده با نتیجه 6 بر 3 موفق شد شروین امیدوار را از پیش رو بردارد و به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب دانیال  از استان تهران قهرمان شد، شروین امیدوار از استان فارس نایب قهرمان شد، امین سنجایی از استان تهران و امیرحسین باقری فرد از استان فارس به مقام سوم مشترک دست یافتند.

جشنواره ورزش‌های بیلیاردی در رشته‌های اسنوکر شش توپ انفرادی، اسنوکر پانزده توپ تیمی، اسنوکر شش توپ پیشکسوتان، اسنوکر شش توپ زیر 21 سال، ناین بال انفرادی و ناین‌بال بال تیمی در دو بخش آقایان و بانوان سیزدهم تا بیست و سوم آذرماه به میزبانی استان گیلان – بندرانزلی در حال برگزاری است.

اصغر وارسته قهرمان رقابت‌های اسنوکر پیشکسوتان شد

 

انتهای پیام/

R7890/P1015135/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بیلیارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلیارد بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24

پارما با کسب عنوان قهرمانی به سری آ بازگشت.

در فاصله یک هفته تا پایان فصل 2023/24 سری بی ایتالیا، قهرمانی پارما در این رقابت ها مسجل شد. پارما تحت هدایت فابیو پکیا هفته گذشته بازگشت خود به سری آ را قطعی کرده بود.

رسمی؛ پارما به سری آ صعود کرد

 پارما دیشب در جریان دیداری از هفته ۳۷ سری بی در زمین کرمونزه به تساوی ۱-۱ رسید و قهرمانی خود را مسجل کرد. نایب قهرمان این رقابت ها از میان کومو و ونتزیا خواهد بود. تیم دوم به صورت مستقیم جواز صعود به سری آ را کسب می کند. گفتنی است برای اولین بار طی ۲۸ فصل حضور پارما در سری بی است که آنها موفق به قهرمانی در این رقابت ها می شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • رسالت‌ مهم دانشگاهیان، زنده نگه‌داشتن یاد شهداست
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده و مجری ورزشی رسانه ملی
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس