Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:49:11 GMT

مورد عجیب گرت بیل برابر زسکا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۴۰۸

گرت بیل، ستاره ولزی رئال امروز برابر زسکا از نیمه دوم به جای کریم بنزما وارد میدان شد.

به گزارش "ورزش سه"، بیل در شرایطی وارد زمین شد که رئال با دو گل از زسکا عقب بود و نیاز به جبران گل های خورده داشت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد که میزبان یک گل دیگر هم از حریف روسی دریافت کرد. گرت بیل که قرار بود ناجی رئال باشد، دقیقه 63 در پی ارسال یک ضربه کرنر و در شلوغی جلوی دروازه دچار مصدومیت از ناحیه مچ پای راست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به بیرون زمین رفت و پس از مداوا برگشت اما 5 دقیقه بعد تقاضای تعویض داد. به نظر می رسید که بیل تعویض خواهد شد اما او که به بیرون زمین رفته بود، پس از مداوا بار دیگر برگشت و تا انتهای بازی با پای مصدوم و بدون اینکه کار خاصی انجام دهد در زمین باقی ماند. در برخی صحنه ها او به وضوح از وضعیت پای خود گلایه مند بود اما سولاری او را تا پایان در زمین حفظ کرد. مشخص نیست شرایط ستاره ولزی در آستانه جام جهانی باشگاه ها چگونه خواهد بود.

 

 

 

 

 

رئال مادرید گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب هفته آینده در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در خانه شرایط بهتری را در بازی برگشت داشته باشد.

یکی از مشکلاتی که تیم توماس توخل در طول این فصل با آن روبرو بوده و در این بازی هم گریبانگیر آنها شده است مصدومیت بازیکنان اصلی ترکیب این مربی آلمانی است. با این حال به نظر می‌رسد که کادر پزشکی بایرن در تلاش است تا بازیکنان مصدوم را به موقع به این دیدار برساند.

روزنامه ورزشی بیلد خبر داده است که سان برنامه تمرینی خاصی را روی چمن انجام می‌دهد. این بازیکن و همچنین کادر فنی و مدیران بایرن امیدوار هستند که او در سریع‌ترین زمان ممکن به اوج آمادگی برسد تا بتواند تیمش را در دیدار برابر رئال مادرید همراهی کند.

انتظار می‌رود که تمرینات انفرادی او در طول چند روز آینده پیشرفت چشمگیری داشته باشد و در ابتدای هفته آینده به تمرینات تیمی اضافه شود. این بازیکن در بازی روز شنبه برابر آینتراخت فرانکفورت در ترکیب بایرن به میدان نخواهد رفت و هدف او حضور در زمین در دیدار مقابل رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد