Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:07:35 GMT

دستور روحانی به وزیر صنعت برای کاهش قیمت کالاها

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۵۶۵۲

رییس دفتر رییس جمهوری از دستور دکتر روحانی به وزیر صنعت، معدن و تجارت برای کاهش قیمت ها خبر داد و گفت: طبیعی است با کاهش قیمت ارز قیمت کالاها هم کاهش یابد، مردم و اصناف نیز باید در این زمینه کمک کنند.

به گزارش ایرنا، «محمود واعظی» پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران مهم ترین بحث امروز هیات وزیران را بودجه سال 98 عنوان کرد و گفت: با توجه به رهنمودی که رهبر معظم انقلاب در مورد بودجه سال آینده داشتند، رییس جمهوری امروز بحث مفصلی درباره لایحه بودجه سال آتی و ابعاد مختلف آن مطرح کرد و این که وزرا، روسای دستگاه ها، اعضای کابینه و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه هماهنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نشست روز گذشته سران قوا و توافق دولت و مجلس اشاره کرد و اظهارداشت: جلسات مفصلی بین نمایندگان مجلس و دولت برگزار شده و امروز هم این جلسات ادامه دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: فردا هم جلسه بسیار مهمی برگزار می شود و امیدواریم بتوانیم بودجه بسیار خوبی داشته باشیم که در آن هم امورات کشور پیش برود و هم رسیدگی به طبقه کارمند، بازنشسته در آن دیده شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: روحانی محمود واعظی قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۵۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # خودرو سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/ وزیر کشور: «زمان می برد اما می رسند»
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور/برای ورود واگن‌ها عقب ماندگی نداریم
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور