Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@22:13:45 GMT

بانک صنعت و معدن

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۳۶۸۰۹

بانک صنعت و معدن

نام شخص حقوقی بانک صنعت و معدن  

کد فراخوان ۳,۱۸۴,۷۷۵ - سه ميليون و صد و هشتاد و چهار هزار و هفتصد و هفتاد و پنج   تاریخ آخرین به روز رسانی ۲۱ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و يکم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تعداد دفعات بازدید ۳ - سه   نوع انتشار فراخوان   نوع فراخوان مزايده   حوزه فعالیت فراخوان
  ساير

  نوع برگزاری يک مرحله ای   واحد پولی برآورد مالی ريال   برآورد مالی 9388138500   نام روزنامه منتشر کننده آگهی ساير رسانه ها _ آبشار   تاریخ درج آگهی در روزنامه ۱۳ / ۹ / ۱۳۹۷ - سيزدهم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   بين المللی است   احتمال تمديد مهلت دارد   لغو شده   تجدید شده   تاريخ بازگشايی پاکات ۴ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - چهارم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت ارسال پيشنهاد ۲ / ۱۰ / ۱۳۹۷ - دوم دي ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   مهلت دریافت اسناد ۲۲ / ۹ / ۱۳۹۷ - بيست و دوم آذر ماه يک هزار و سيصد و نود و هفت   تاريخ اعتبار پيشنهاد ۲ / ۴ / ۱۳۹۸ - دوم تير ماه يک هزار و سيصد و نود و هشت   کشور | استان | شهر جمهوری اسلامی ايران - آذربايجان غربی - سلماس   موضوع فروش محل اجرای طرح و ماشين آلات واقع در سلماس شهرك صنعتی   دستگاه مناقصه گزار بانک صنعت و معدن   محل دریافت اسناد بانک صنعت و معدن شعبه اروميه   طبقه بندی موضوعی
  قطعات-تجهيزات-ماشين آلات
  ملک

  توضيحات  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم همزمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، علاقه‌مندان می‌تواننند جهت ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد 2 را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • نقدینگی بزرگ‌ترین چالش صنعت دارو/ بانک‌ها وام نمی‌دهند
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین