Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال چند گام جلوتر از پارسالبه گزارش بلاغ،استقلال در پایان نیم‌فصل لیگ برتر هفدهم در ۱۵ بازی جمعاً ۲۰ امتیاز کسب کرد! این در حالی است که استقلال در فصل جاری لیگ برتر با یک بازی کمتر ۴ امتیاز بیشتر از نیم‌فصل سال گذشته کسب کرده است. 

آبی‌های استقلال در حال حاضر یک بازی پیش از اتمام مسابقات نیم‌فصل آماری به مراتب بهتر از فصل پیش دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در شرایطی است که هواداران رضایت چندانی از وضعیت استقلا‌ل در جدول ندارند.

استقلال که فصل قبل لیگ را با تیمی کهکشانی استارت زده بود از هفته هفتم به بعد بدون منصوریان به لیگ برگشت و از هفته نهم و دیدار با فولاد، وینفرد شفر هدایتش را در دست گرفت. آن تیم در پایان نیم‌فصل با ایستادن در رده هفتم جدول به استقبال مسابقات دور برگشت رفت و در نهایت هم رده سوم را از آن خود کرد. استقلا‌ل فصل پیش در پایان نیم‌فصل ۵ برد داشت در حالی که همین حالا با شش برد یک پیروزی بیش از فصل قبل دشت کرده است. این تیم در حال حاضر ۶ تساوی در لیگ برتر به دست آورده در شرایطی که فصل قبل ۵ مسابقه را با این وضعیت به پایان رسانده بود. استقلال در این دور از مسابقات فقط ۲ بار تن به شکست داده در حالی که سال گذشته در همین ایام ۵ باخت در کارنامه اش ثبت شده بود!

شاگردان منصوریان و شفر در پایان نیم‌فصل ۱۱ گل به ثمر رسانده بودند ولی استقلا‌ل در همین سه بازی اخیر ۹ گل زده و در مجموع ۱۸ بار دروازه حریفانش را باز کرده است. این تیم سال گذشته ۹ گل خورد و به دور برگشت رسید ولی استقلال لیگ هجدهم فقط ۶ بار دروازه اش باز شده است. تفاضل گل استقلال سال پیش در پایان نیم‌فصل مثبت ۲ گل بود ولی در حال حاضر و با یک بازی کمتر مثبت ۱۲ گل است.

نتایج استقلا‌ل در فصل جاری به‌رغم همه نارضایتی‌هایی که درباره این تیم عنوان می‌شود به مراتب بهتر است. ضمن اینکه فصل پیش استقلا‌ل در پایان نیم‌فصل با تیم پرسپولیس ۳۶ امتیازی ۱۶ امتیاز اختلاف داشت ولی در حال حاضر تیم صدرنشین لیگ برتر (سپاهان) ۳۰ امتیازی است و استقلا‌ل ۲۴ امتیازی، تنها ۶ امتیاز با صدر فاصله دارد و حتی با احتمال برد تیم صدرنشین و باخت استقلال در دیدار آخر باز هم این فاصله امتیازی استقلال با صدر جدول دو رقمی نمی‌شود.

البته امسال نسبت به پارسال مدعیان بیشتری نظیر پرسپولیس، پدیده، تراکتور و سپاهان در لیگ حضور دارند که استقلال از آن‌ها عقب افتاده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی ۴ گل از آلومینیوم اراک دریافت کرد، اما در لیگ برتر همچنان بهترین خط دفاعی را در اختیار دارد و عامل اصلی هم عملکرد خوب گولسیانی و کنعانی‌زادگان، ۲ مدافع میانی است.

این دو مدافع علاوه بر اینکه تقریباً اکثر مهاجمان حریف را مهار می‌کنند، در گلزنی هم دستی بر آتش دارند و حدود یک سوم از گل‌های پرسپولیس را به ثمر رسانده اند.

 این روند و عملکرد کم نقص ۲ مدافع پرسپولیس باعث شده تا این تیم در تعقیب استقلال به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شود.

استقلال هم از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است، اما معمولا این تیم دردفاز دفاعی دچار تغییرات زیادی شده است.

در صورتی که در پرسپولیس کنعانی‌زادگان و گولسیانی اگر محروم یا مصدوم نشوند تقرببا به طور ثابت بازی خواهند کرد. 

هر چند مصدومیت پورعلی گنجی باعث شد تا این دو مدافع بیشتر در خط دفاع کنار هم حضور داشته باشند.

اغلب کارشناسان عقیده دارند در هفته‌های پایانی تیمی موفق می‌شود که کمتر گل بخورد و البته در فاز هجومی هم از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرد.

پرسپولیس در ۶ بازی آخر خود در لیگ برتر گلی را دریافت نکرده و امیدوار است همین روند را در ۵ هفته پایانی هم ادامه بدهد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!