Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت 303 شهید این شهرستان در 40 سالگی انقلاب خبر داد. به گزارش بلاغ، سرهنگ مهرداد بابایی در جلسه هماهنگی برگزاری اجلاسیه بزرگداشت 303 شهید شهرستان جویبار گفت: شهادت هنر مردان خداست و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، هنری کمتر از شهادت نیست و برگزاری یادواره‌ها خود یکی از راه‌های زنده نگه داشتن راه و رسم و فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه امروز از مهم‌ترین وظایف ما این است که با تأسی از سیره اهل‌بیت(ع) باید در پاسداشت و زنده نگه داشتن نام و خاطره‌ی شهیدان تلاش کنیم اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت شهدا اجلاسیه بزرگداشت 303 شهید شهرستان جویبار 18 بهمن ماه برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همه آحاد جامعه به‌ویژه مسئولین است، چراکه اگر رشادت، ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران در طول انقلاب و دفاع مقدس نبود، هیچ یک از ما مسئولین در این جایگاه نبودیم و این امانتی است که این عزیزان به ما سپرده‌اند.

بابایی بر لزوم مشارکت همه مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر این برنامه تأکید کرد و گفت: همه ادارت و ارگان‌ها ملزم‌مند با مشارکت تنگاتنگ در پربار بودن این یادواره همکاری کرده ودین خود را نسبت به خون شهدا ادا کنند.

سید علی اسد فرماندار شهرستان جویبار نیز در این جلسه بیان کرد: شهدا به‌عنوان مفاخر ارزشی نظام اسلامی و یادآوری نقش رزمندگان و شهدا در سرافرازی ایران اسلامی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به یاد شهدا و فرهنگ شهادت تأکید دارند خصوصاً در این مقطع حساس که با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام فاطمیه همراه است.

فرماندار جویبار اظهار کرد: این مناسبت‌های مهم می‌تواند فرصتی باشد تا در این برهه حساس که تبلیغات جهانی بر علیه کشور ما است برگزاری مراسم دهه فجر و یادواره شهدا در خور شأن شهدا برگزار کنیم.

اسد با بیان اینکه خود شهدا کمک خواهند کرد که این کار با عظمت و با شأنیت انجام شود گفت: حفظ فرهنگ ایثار و شهادت سد محکمی در برابر یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ادامه دهنده راه شهدای کربلا است و ما جهت پربارتر شدن این مراسم که نمادی از اتحاد و همدلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید برنامه‌ریزی درستی در شهرستان انجام گیرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۳۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران